دانش‌آموزان مقام‌آور مدارس استثنایی آستارا تجلیل شدند

آستارا (پانا) -سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت:معلولیت به معنای محدودیت نیست، بلکه معلولان با تکیه بر همت و اراده بلند خود توانسته‌اند در بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت کنند.

کد مطلب: ۹۰۱۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مقام‌آور مدارس استثنایی آستارا تجلیل شدند

سید سجاد موسوی در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان مقام‌آور آموزشگاه استثنایی حکیم‌نظامی اظهار کرد: معلولیت به معنای محدودیت نیست، بلکه معلولان با تکیه بر همت و اراده بلند خود توانسته‌اند در بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت کنند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مدارس استثنایی صاحب توانمندی‌های خاصی هستند که این توانمندی‌ها باید شکوفا شوند افزود: هر دانش‌آموزی چه معلول و چه غیرمعلول دارای استعدادهای ویژه ای هستند که شناسایی و شکوفایی آن نیاز به توجه معلمان در کلاس درس و والدین در کانون خانواده دارد.

موسوی با تأکید براینکه نقش خیرین مدرسه‌ساز و حامی در پیشرفت، توسعه و تعالی آموزش و پرورش غیرقابل انکار است گفت: خیرین حامی در سال تحصیلی 98-97 حدود 200 میلیون ریال به دانش‌آموزان مدارس عادی و استثنایی این شهرستان کمک نقدی و غیرنقدی کرده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز و حامی بازوان توانمند و سرمایه‌های ارزشمند آموزش و پرورش هستند تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز و حامیان در راستای انسان‌سازی گام برمی‌دارند و بیشترین کمک‌های آن‌ها به سمت مدارس کمترتوسعه‌یافته و مدارس با دانش‌آموزان استثنایی معطوف شده است.

به گزارش پانا، در کنار تجلیل از دانش‌آموزان مقام‌آور آموزشگاه استثنایی حکیم‌نظامی این شهرستان، مسئولین دستگاه‌های اجرایی به همراه جمعی از خیرین مدرسه‌ساز از نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان آموزشگاه مذکور بازدید به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار