وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنج‌شنبه به سمنان می‌آید

سمنان (پانا) - معاون روابط عمومی و امور بین الملل حوزه ریاست استانداری سمنان از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۱۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنج‌شنبه به سمنان می‌آید

حجت‌الله یحیایی، بااعلام این خبر اظهار کرد: دکتر سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز پنج شنبه ۲۳ اسفند به استان سمنان سفر می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری هفته فیلم و عکس این استان در هفته جاری افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه هفته فیلم و عکس استان حضور می‌یابد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان با اشاره به دیگر برنامه‌های دکتر صالحی در سفر یک‌روزه به سمنان خاطرنشان کرد: حضور این عضو کابینه در جشن انتشار پنج هزارمین شماره روزنامه پیام استان سمنان از دیگر برنامه‌های دکتر صالحی در سمنان است.

یحیایی روزنامه پیام استان برای سال‌ها تنها روزنامه این استان بوده گفت: روزنامه پیام استان یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌های استان است و همین که این هفته پنج‌هزارمین شماره آن در پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها قرار می‌گیرد نشان از اهمیت و کیفیت این روزنامه محلی است.

معاون روابط عمومی و امور بین الملل حوزه ریاست استانداری سمنان حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، دیدار با مسئولان اجرایی و فرهنگی استان و ... از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار