مدیر آموزش و پرورش پیربکران:یکی از خدمات ارزنده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شورای آموزش و پرورش بود

پیربکران، اصفهان (پانا) - جلسه ستاد گرامی داشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با حضور اعضا در محل بخشداری پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۳۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش پیربکران:یکی از خدمات ارزنده  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  تشکیل شورای آموزش و پرورش  بود

مجتبی سهرابی رئیس اداره و شورای آموزش و پرورش در آغاز جلسه ستاد گرامی داشت هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: یکی از خدمات ارزنده ای که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد تشکیل شورای آموزش و پرورش در 26 دی ماه 1372 با رای و تصویب مجلس شورای اسلامی بود و هدف از اجرای چنین مصوبه ای کمک سایر دستگاه ها و مردم جهت نظارت خوب آنان بر فعالیت های آموزش و پرورش بود.

وی افزود: بالاترین شورای تصمیم گیری در آموزش و پرورش شورای آموزش و پرورش است که ناظر بر فعالیت های آموزش و پرورش است و در ابتدای جلسه مربوط به آن رئیس آموزش و پرورش مؤظف است فعالیت مربوط به ماه گذشته آموزش و پرورش را به رؤیت برساند. تصمیماتی که نیاز به هماهنگی سایر دستگاه ها دارد در شورای آموزش و پرورش انجام می شود که بالاترین قدرت تصمیم گیری و اجرایی در هزینه کردها و برنامه های آموزش و پرورش را دارد.

سهرابی در پایان صحبت های خود گفت: مشارکت مردم در امر آموزش و پرورش خیلی مهم بوده چرا که آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند جوابگوی همه نیازهای مردم باشد. اقدامات خوبی توسط مردم و مسئولین در آموزش و پرورش انجام شده است که در همین لحظه لازم می دانم از زحمات همه آنها تشکر نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار