نوبت ماست که زبان گویای شهیدان باشیم

تربت جام ( پانا ) - رئیس سابق آموزش و پرورش تربت جام در مراسم یادواره هنرجویان شهید هنرستان کشاورزی امام جعفر صادق( ع ) تربت جام یاد آور شد که حالا نوبت ماست که زبان گویای شهیدان باشیم.

کد مطلب: ۸۷۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نوبت ماست که زبان گویای شهیدان باشیم

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال معارف والای ایثار و شهادت به جوانان و آینده سازان انقلاب اسلامی ، مراسم معنوی دومین یادواره شهدای هنرجوی هنرستان کشاورزی امام جعفر صادق(ع) با همت حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده و مدیریت هنرستان کشاورزی و با حضورخانواده معظم شهدا، فرماندهی سپاه تربت جام، مدیریت آموزش و پرورش، مدیریت بنیاد شهید و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

محمدرضا قربانی،مدیر سابق آموزش و پرورش تربت جام گفت: در یادواره شهدا، خود شهیدان سخنرانان اصلی هستند نگاه به تصویر آنها و نگاه به وصیت آنها یک دنیا سخنرانی است.

قربانی که در زمان اعزام شهدای هنرجو مدیریت این هنرستان را بر عهده داشت؛ ضمن بیان خاطرات زمان اعزام به جبهه افزود: سال 65 به دلیل اعزام اکثر معلم ها و هنرجویان به جبهه، کلاس ها به حد نصاب نرسید و تعطیل شد. و سه تن از عزیزان اعزامی از جمع ما پرکشدند.

وی تاکید کرد: شهدا کاری حسینی کردند و حالا نوبت ماست که زبان گویای شهیدان باشیم.

در ادامه حجه الاسلام ربانی، مدیر تعلیم و تربیت سپاه تربت جام طی سخنانی اعتقاد به خدا، تلاوت قرآن ، صدقه دادن و نماز شب را از عوامل نشاط واقعی شهدا نام برد.

این مراسم با اهداء لوح یادبود به خانواده معظم شهیدان زیبایی ، نیازی فر و رمضانی به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار