«پت و کلینیک» حلقه مفقوده صاحبان حیوانات خانگی و دامپزشکان

تهران (پانا) - موسس وب سایت «پت و کلینیک»، این وب سایت را حلقه مفقوده صاحبان حیوانات خانگی و دامپزشکان عنوان کرد و گفت: نیروی فکر جوانان در راستای رفع مشکلات صاحبان حیوانات خانگی و دامپزشکان اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت پت وکلینیک کرده است.

کد مطلب: ۸۶۲۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
«پت و کلینیک» حلقه مفقوده صاحبان حیوانات خانگی و دامپزشکان

سیاوش صداقت در گفتگو با خبرنگار پانا خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر نگهداری از حیوانات خانگی به یکی از علایق شهروندان به ویژه در استان تهران تبدیل شده تا جایی که بر اساس آمار، یک میلیون خانواده تهرانی از حیواناتی مانند سگ و یا گربه نگهداری می کنند.

وی افزود : البته نگهداری از پرندگان خانگی هم به یک علاقه تبدیل شده است.
صداقت خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات خانواده هایی که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند موضوع درمان حیوانات خانگی و همچنین گم شدن این حیوانات است‌.

وی گفت: در حوزه درمان حیوانات خانگی کلینیک های دامپزشکی بسیاری در سطح کشور فعال هستند اما حلقه مفقوده بین دامپزشکان و صاحبان حیوانات خانگی احساس می شود که وب سایت پت و کلینیک به این موضوع پرداخته است.

صداقت افزود: اکنون با راه اندازی این وب سایت اطلاعات کلینیک های دامپزشکی بارگزاری شده و بطور رایگان در اختیار شهروندانی که نیاز به استفاده از خدمات این کلینیک‌ها دارند قرار گرفته است.

وی گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به وب سایت، کلینیک مورد نظر خود را با سایر کلینیک ها مقایسه کرده و به بهترین انتخاب دست یابند.

موسس پت و کلینیک همچنین عنوان کرد : از مزایای استفاده از پت و کلینیک این است که شهروندان بطور رایگان و با سرعت بیشتری به کلینیک‌های مورد نظر خود دست خواهند یافت و حیوان خانگی خود را درمان خواهند کرد .

صداقت همچنین اظهار کرد: شهروندان همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت پت و کلینیک به آدرسwww.petoclinic.comاطلاعات حیوان خانگی خود را ثبت کرده و میکروچیپ دریافت کنند.

وی تأکید کرد: میکروچیپ ها حاوی اطلاعات حیوان و صاحب آن است که در صورت گم شدن حیوان از طریق اسکن میکروچیپ در کلینیک ها صاحب حیوان پیدا میشود.

موسس پت و کلینیک همچنین گفت: افرادی که در گذشته حیوان خانگی خود را گم کردند هم می‌توانند با مراجعه به این سایت و وارد کردن تصویر حیوان خود و مشخصات آن امیدوار باشند که حیوان خانگی خود را پیدا خواهند کرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر این وب سایت به عنوان اتوماسیون کلینیک امکان معرفی هر چه بیشتر کلینیک ها را داراست.

به گفته صداقت این وب سایت در هفتمین کنگره حیوانات کوچک که از سوی جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک برگزار شده به طور رسمی معرفی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار