جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : تا پایان مهرماه امسال در بیش از 2 هزار مدرسه استان انتخابات انجمن اولیا و مربیان برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۶۱۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بهرام مغدانی در نشست شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستاها و مناطق استان بوشهر اظهار داشت: یکی از اهداف مهم برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان نماد مشارکت اولیا در تصمیم گیری و تصمیم سازی برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس محسوب می شود .
مغدانی گفت: در سال های اخیر انجمن اولیا و مربیان هم از نظر جایگاه ساختاری و هم از نظر رسالت و ماموریت ذاتی نسبت به سنوات گذشته ارتقاء قابل توجه ای یافته وتا حدودی به جایگاه واقعی خود نزدیک شده است .
وی یادآورشد: در حوزه انجمن اولیا و مربیان که بیشترنهادی مردمی است هر جا کارها به مردم واگذار کردیم موفق بودیم و هر جا که درگیر آیین نامه ها و دستور العمل های اداری شدیم کارها یا کند پیش رفته یا موفق نبودیم .
مغدانی ادامه داد: شعار امسال هفته پیوند خانواده دانا - دانش آموز توانا نام گذاری شده است که اشاره دارد، چه اندازه نقش خانواده در نظام تعلیم و تربیت برجسته و تاثیر گذار است .
بهرام مغدانی اضافه نمود: امسال مراقبت از دانش آموزان و خانواده ها در برابر آسیب های اجتماعی در دستور کار مشترک انجمن اولیا ومربیان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قرار گرفته است .
وی خاطر نشان کرد:در طول سال تحصیلی 90 هزارنفر از اولیا دانش آموزان در دوره های آموزش خانواده شرکت می کنند و با روش های جدید آموزشی و تربیتی دانش آموزان خود آشنا می شوند .
مغدانی تاکید کرد: هر جا مدرسه ای دیدید که در مسائل آموزشی و پرورشی عملکرد قابل قبولی داشته است مطمئن باشید در کنار مدیر موفق آن مدرسه، انجمن اولیا و مربیان قوی و موفقی حضور داشته و خوب نقش آفرینی نموده است .
مغدانی ادامه داد: در هفته پیوند اولیا و مربیان 24 لغایت 30 مهرماه برنامه هایی ویژه با حضور مسوولین محلی و اولیا دانش آموزان در سطح مدارس سراسراستان به صورت نمادین برگزار می شود.
گفتنی است: به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و واقعی ناظرین استانی و شهرستانی بر انتخابات انجمن اولیا و مربیان وبرنامه های بزرگداشت هفته پیوند مدارس سراسراستان نظارت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار