مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در گفت و گو با پانا:

اعلام برنامه‌های آموزش و پرورش کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

سنندج(پانا) - در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس مدیر کل آموزش و پرورش کردستان برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۵۵۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه‌های آموزش و پرورش کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردی‌های رزمندگان غیور اسلام در هشت سال دفاع مقدس و تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید از تشکیل ستادی در سطح استان و شهرستان ها و مناطق و اعلام ویژه برنامه های این هفته به کلیه واحد های اداری و آموزشی استان خبر داد .

وی از نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در همه مدارس استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس و در آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ مهر و مقاومت روز یکشنبه اول مهر 97 در مدارس استان به صدا در خواهد آمد .

قربانی در ادامه به تشریح ویژه برنامه های آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخت و فضا سازی و تبلیغات محیطی در سطح واحد های اداری و آموزشی، پخش آهنگ های حماسی در مدارس استان، دعوت از خانواده های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز برای شرکت در برنامه های بازگشایی مدارس را از اهم برنامه های این هفته عنوان کرد.

رشید قربانی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مراکز اداری و آموزشی استان تشکیل شده است، اختصاص سربرگ مکاتبات اداری به جملاتی در خصوص دفاع مقدس، برگزاری ویژه برنامه هایی در سطح ادارات و مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و حضور تشکل های دانش آموزی و فرهنگیان در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای معظم و سرکشی به خانواده معظم شهداء را از دیگر برنامه های این هفته نام برد.

وی افزود‌: بر پایی نمایشگاه عکس و پوستر ، آثار و نشریات و یادمان‌های شهدا در ادارات و مدارس، تعبیه سنگر، ایستگاه صلواتی و یادمان دفاع مقدس در مبادی ورودی ادارات، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در بین دانش آموزان و فرهنگیان، برگزاری جلسات بصیرتی با استفاده از سخنرانان، فرماندهان و نخبگان دوران دفاع مقدس ، بیان خاطرات رزمندگان اسلام وایثارگران دوران دفاع مقدس در مدارس وادارات برنامه های دیگر این هفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: تجلیل وتکریم ایثارگران فرهنگی در نشست ها و گردهمایی های پیش بینی شده شهرستان، منطقه و ناحیه، اختصاص موضوع انشاء به دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس و قرائت وصیت نامه های شهدای دانش آموز و فرهنگی در مراسم آغازین مدارس دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار