مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد: رعایت کرامت انسانی اصل مهم در صیانت از حقوق شهروندی است

یزد (پانا) - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد رعایت کرامت انسانی و رفتار شایسته با ارباب رجوع را اصل مهم در صیانت از حقوق شهروندی دانست و بر پرهیز از هر گونه اعمال تبعیض در فرآیندهای اداری تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۲۳۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد: رعایت کرامت انسانی اصل مهم در صیانت از حقوق شهروندی است

نشست هماهنگی اجرای برنامه های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در استانداری یزد با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار و برنامه های پیشنهادی اعضا مورد تبادل نظر قرار گرفت.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت:آموزش نیروی انسانی در حوزه های رفتاری و اجتماعی بسیار ضروری است چرا که ساختار اداری جامعه ما در این زمینه با ضعف روبرو می باشد و وظیفه تمام بخش هاست تا مصونیت از حقوق ارباب رجوع را در دستور کار قرار دهند.
«فخرالسادات خامسی» اظهار داشت: رعایت کرامت انسانی و رفتار شایسته با مراجعان، اعمال بیطرفانه قوانین و مقررات و پرهیز از هرگونه تبعیض در نظام ها ، فرایندها و تصمیمات اداری در حوزه حقوق شهروندی،لازمه اجرای موفق برنامه ها و خدمت موثر به جامعه می باشد.
خامسی افزود: اجرای برنامه های متنوع و جذاب با رویکرد اقناع سازی و خدمات فرهنگی و تبلیغی در زمینه ترویج عفاف و حجاب نیز در مقایسه با برنامه های تکراری و برخوردهای نادرست از نتیجه بخشی بیشتری برخوردار می باشد.
وی خاطرنشان کرد:توجه نسبت به رعایت حقوق شهروندی به ویژه در بخش های دولتی و خصوصی جامعه که به نوعی ارائه کننده خدمات و تاثیر گذار بر برنامه های مختلف می باشند زمینه ساز تحول و توسعه اجتماعی است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در پایان بیان کرد:برای اجرای منشور حقوق شهروندی ابتدا باید از دستگاه های اجرایی و برنامه های پیش رو شروع نمائیم تا نتایج کارآمد این امر به سایر بخش های اجتماع نیز ورود پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار