معاون آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: امسال معلمان توسط خود دانش‌آموزان تکریم شدند

تبریز (پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از دستاوردهای خوب کمپین سپاس معلم سخن گفت.

کد مطلب: ۸۲۱۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون  آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: امسال معلمان توسط خود دانش‌آموزان تکریم شدند

کامیار قهرمانی فرد در گفتگو با خبرنگار پانا درخصوص برنامه‌هایی که به مناسبت هفته معلم در سطح استان آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: مطابق دستورالعمل گرامیداشت هفته معلم سال 96 که به استان‌ها ابلاغ شده بود، در استان ما هم کارهای خوبی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه برنامه‌های گدامیداشت هفته معلم امسال در راستای مدرسه‌محوری بودند، گفت: حضور در مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، زنگ سپاس معلم از برنامه‌هایی بودند که امسال داشتیم.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: 38برنامه متمرکز و جامع در مدارس برگزار شدند و از جمله برنامه‌های ابتکاری مسابقه دلنوشته برای معلمان بود که از 3 نفر به عنوان افراد برگزیده تجلیل شد.
وی همچنین از برپایی کمپین سپاس معلم در هفته معلم امسال خبر داد و اعلام کرد: جوانان در معابر شهر در قالب این کمپین حضور می‌یافتند و با اهدا گل به مراجعه‌کنندگان و معلمان مقام معلم را گرامی می‌داشتند و این حرکتی ارزشمند و نو بود.
قهرمانی فرد یادآور شد: در فضای مجازی نیز گروه‌ها و کانال‌هایی ایجاد شده بودند که هم کارهای هماهنگی کمپین انجام می‌شد و هم عکس و فیلم‌های مربوط به فعالیت اعضا کمپین منعکس می‌گردید.
وی با بیان اینکه هدف اصلی تجلیل از معلمان بود، خاطرنشان کرد: تکریم واقعی از مقام معلم زمانی اتفاق می‌افتد که بحث تکریم و تجلیل جدا از بدنه آموزش و پرورش و به دست دانش‌آموزان و اولیا انجام بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار