معاون جدید پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان معرفی شد

گرگان(پانا)-طی حکمی ازسوی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، کمال الدین نظرنژاد به عنوان معاون جدید پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان معرفی شد.

کد مطلب: ۸۲۴۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون جدید پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان معرفی شد

آیین معارفه معاون جدید پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان برگزار شد.

در این مراسم کمال الدین نظرنژاد معاون پیشین آموزش متوسطه شهرستان گنبدکاووس به عنوان معاون جدید پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان معرفی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم، توجه ویژه به حوزه پژوهش و تحقیقات و لزوم کاربردی شدن تحقیقات، ضرورت توجه به تحلیل محتوای کتب درسی، آموزش نیروی انسانی متناسب با نیاز روز، توجه به حوزه فناوری و به ویژه نقش آن در گسترش عدالت آموزشی و همچنین توجه خاص به هوشمند سازی مدارس و نگاه ویژه و خاص به گروه طرح و برنامه با توجه به استقرار پایه دوازدهم و بازنشستگی همکاران را یادآور شد.

نظرنژاد نیز در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، هدفمند کردن پژوهش ها و شناسایی راههای برون رفت از مشکلات آموزش و پرورش، اعتبار یابی کتب درسی و توجه به گسترش فناوری و هوشمندسازی مدارس و نیازسنجی دوره های آموزشی متناسب با اقتضائات امروز فرهنگیان و ساماندهی نیروی انسانی با توجه به چالش های پیش روی آموزش و پرورش را از مهمترین برنامه های خود ذکرکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار