معاون اقتصادی استاندار کردستان: خرید کالاهای تولیدی استان کردستان حمایت از اشتغال است

سنندج(پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان خرید کالاهای تولیدی در استان توسط مردم و ادارات دولتی را ضامن اشتغال موجود و ایجاد فرصت های شغلی بیشتر دانست.

کد مطلب: ۸۱۲۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون اقتصادی استاندار کردستان: خرید کالاهای تولیدی استان کردستان حمایت از اشتغال است

حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در پنجاه و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان با بیان این مطلب گفت: از همه واحدهای تولیدی در استان کردستان می خواهم کالاهای خود را برای ترغیب و تشویق مردم به خرید آن کالاها به نحو کافی و شایسته معرفی کنند.
وی خرید کالاهای تولید شده در استان بصورت مستقیم در حمایت از اشتغال جوانان استان ارزیابی کرد و ادامه داد: از صدا وسیما و دیگر رسانه های جمعی درخواست دارم موضوع حمایت از کالاهای تولیدی داخل استان را تبلیغ و در این خصوص فرهنگ سازی کنند.
فیروزی تصریع کرد: تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات کالاهای خود را با روش های علمی و نوین به مردم معرفی کنند، چرا که بی گمان تبلیغ مناسب و کافی می تواند نقش بسزایی در فروش و بازاریابی کالاها داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان همچنین از تمامی دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها خواست خرید تولیدات داخل استان را در اولویت قرار دهند چرا که توجه به این مسئله می تواند تضمین کننده اشتغال های موجود و به وجود آورنده اشتغال بیشتر خواهد شد.
وی اضافه کرد: تولید کنندگان استان مجموعه سرمایه گذاری هایی در بخش های مختلف انجام داده اند که با خرید تولیدات آنان باید از آن سرمایه گذاری ها حمایت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار