شهردار منطقه بیست تهران خبر داد:

آماده سازی فضای شهری منطقه بیست برای نوروز سال97

شهرری(پانا)- شهردار منطقه بیست تهران از اماده سازی فضای منطقه بیست برای نوروز سال 97 در قالب کشت گل و اجرای طرح های فوریتی خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آماده سازی فضای شهری منطقه بیست برای نوروز سال97

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید احمد صفوی در این رابطه اظهار داشت: به منظورارتقاء و بهبود کیفیت نگهداشت شهر و رضایتمندی شهروندان، طرح های فوریتی نگهداشت در محله های این منطقه در حال اجراست.
وی در ادامه افزود: عوامل اجرایی و نیروهای انسانی این طرح در برنامه زمان بندی شده و به شکل تیمی و همزمان، موضوعات نگهداشتی هر محله را رسیدگی می کنند تا کیفیت خدمات رسانی افزایش یابد.
صفوی ایجاد 10 طرح فرش گل در موقعیت های مهم جنوب تهران وی ایجاد روحیه نشاط، شادابی و امید در شهر را از مهمترین پیامدهای مجموعه اقدامات نوروزی مدیریت شهری برشمرد و گفت: شستشو و پاکیزگی المان های شهری، نورپردازی 10 پل عابر پیاده، نصب 5 المان نوروز، کاشت 3 بوستان جدید، طراحی 6700 مترمربع فرش گل در 10 موقعیت مبادی ورودی و میادین مهم از جمله این اقدامات است.
وی با اشاره به اینکه همزمان با ایام نوروز شهروندان فرصت بیشتری برای استفاده از فضاهای تفریحی را دارند، افزود: بازپیرایی فضای سبز و کاشت گل های فصلی، نصب 15دستگاه میز شطرنج، تعویض 20 دستگاه بدن سازی، رفع نقص احتمالی از 536 چشمه سرویس بهداشتی و رسیدگی به 180 دستگاه آبگرمکن خورشیدی این مراکز و همچنین تامین روشنایی از جمله فعالیت های مهم . استقرار پایگاه آموزش شهروندی در دو بوستان شهردار منطقه 20 می باشد.
شهردار منطقه بیست به جلب مشارکت شهروندان علی الخصوص هنرمندان در اجرای فعالیت های شهری نیز اشاره کرد و گفت: به منظور حفظ و احیای سنت های آئینی، المان نوروزی تخم مرغ های رنگی با مشارکت هنرمندان شهرری در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رنگ آمیزی و نصب خواهد شد.
/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار