سید جمال ساداتیان در گفت و گو با پانا:

فیلمبرداری«متری شش و نیم» از هفته آینده آغاز می شود

تهیه کننده فیلم سینمایی «متری شش و نیم» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا از آغاز فیلمبرداری این اثر از هفته آینده خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۹۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

سید جمال ساداتیان با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها از آغاز روند تولید فیلم «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی خبر داد و درباره عملکرد شورای پروانه ساخت در ارتباط با کارگردان جوان گفت: باید در نظر بگیریم چه تصوری از سینما داریم و این رسانه در ذات خود چه کاربردی درد. وجه سرگرمی سینما وجه غالب آن است و سینما بازتاب جریانات سیاسی و اجتماعی است که در اینجا سلیقه مطرح می شود. سعه صدر مدیران پایین می آید.
وی افزود: جامعه نیز ملتهب از برخی جریانات اجتماعی است و اگر قرار باشد فیلم ها تعدیل شود، مسائل مورد نقد اجتماعی را نباید در فیلمنامه ها وارد کنیم. البته این هم یک نظر است. اما تا زمانی که یک معضل طرح نشود، مردم نسبت به آن آگاه نخواهند شد.
این تهیه کننده ادامه داد: وقتی سعه صدرها بیشتر شود، فیلم ها تاثیرگذارتر عمل خواهند کرد. فرآیند امروز سینمای ایران را 65 سال پیش سینمای امریکا و اروپا رو به رو بودند. تا حدی که برخی از سینماگران مهاجرت کردند و این سینما عقب افتاد. اما اگر اکنون تاثیرگذار است به دلیل فضاسازی برای طرح مسائل اجتماعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار