برگزاری جلسه اصلاح شیوه نامه مالی مراکز استعدادهای درخشان در چابهار

خبرگزاری پانا: دومین جلسه تخصصی اصلاح شیوه نامه مالی مراکز استعدادهای درخشان به میزبانی آموزش و پرورش چابهار در سالن کنفرانس خانه معلم این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۳۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، این جلسه با حضور نستوه معاون آموزش مراکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش چابهار و جمعی از کارشناسان مالی وزرات آموزش و پرورش کشور با همراهی مدیران مراکز آموزشی ملی پرورش استعدادهای درخشان آذربایجان غربی و اصفهان برگزار شد.

حبیب سراوانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار ضمن خوش آمد گویی، هفته دولت را تبریک گفت و با اشاره به هدف این مراکز که شناسایی، هدایت و برنامه ریزی برای دانش آموزان، در راه رسیدن به اهداف عالیه آموزش می باشد، گفت: در شهرستان چابهار 2 مرکز آموزشی و پرورشی استعدادهای درخشان به تفکیک در 2 حوزه دانش آموزی دختران و پسران داریم .

وی افزود: یکی از مشکلات در زمینه مراکز استعدادهای درخشان شهرستان کمبود امکانات آموزشی و به طور کل عدم نگاه پایه ای به آن می باشد.

سراوانی تصریح کرد: با توجه به هم مرز بودن و شرایط فرهنگی منطقه تلاش کرده ایم با کمک معتمدان و بزرگان و برنامه ریزی های آموزشی موثر گام بزرگی در رشد علمی منطقه با حمایت این مراکز آموزشی برداریم .

نستوه معاون آموزش مراکز استعدادهای درخشان ضمن تشکر از میزبانی آموزش و پرورش چابهار موضوعیت جلسه را اصلاح شیوه نامه مالی مراکز استعدادهای درخشان عنوان کرد و گفت: در راستای اهداف آموزش آماری بالغ بر 40 هزار نفری دانش آموزان بازمانده از تحصیل با نگاه بلند مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با همراهی مدیران منطقه به نیمکت های آموزش بازگشته اند. و این مشکل را به عقب ماندگی تاریخی و ظلمی که حکومت طاغوت نصیب آموزش ما کرده است تشبیه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار