سرپرست فرمانده پایگاه بسیج فرمانداری شهرستان بهارستان :

امامت و ولایت نعمت بزرگ الهی بر انسانهاست

خبرگزاری پانا: سرپرست فرمانده پایگاه بسیج فرمانداری شهرستان بهارستان، امامت را نعمت بزرگ الهی دانست که ارزانی انسانها شده است.

کد مطلب: ۳۹۳۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد جواد محسن زاده اظهار کرد: قرآن کریم، پیامبران و امامان، برترین و والاترین نعمت‌های خدا هستند که توسط ذات اقدس خداوند تبارک و تعالی، نصیب بندگان شده و در روز قیامت همه مردم در مورد این نعمات، مورد سوال قرار می گیرند.

وی ادامه داد: علماء جانشین انبیاء در جامعه هستند و هم اکنون رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) پس از رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان وارث پیامبر اعظم(ص) همانند خورشید فروزنده نورافشانی کرده و جامعه جهانی اسلام را، زعامت، رهبری و هدایت می‌کند و از ظلمت و انحراف رهایی می بخشد.

سرپرست فرمانده پایگاه بسیج فرمانداری بهارستان با بیان اینکه نظریه ولایت فقیه از ابتدای غیبت امام زمان(عج) بین فقهای شیعه مطرح بوده است، ولایت فقیه را استمرار امامت شمرد و افزود: در زمان غیبت امام معصوم(ع)، فقیه عادل که دانشمند، با فضیلت، دوراندیش باشد همانند امام ولایت دارد و پیروی از امامت و ولایت فقیه، اصل اساسی در قانون اساسی است.

محسن زاده با اشاره به برگزاری همایش باشکوه حامیان ولایت در مصلی نماز جمعه بخش بوستان که با حضور آیت‌الله تقوی رئیس محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور و جمع کثیری از اقشار مختلف بسیجیان، روحانیت، نخبگان، جوانان، ورزشکاران، اصناف، فرهنگیان، مسئولان و آحاد مختلف مردم عاشورایی و ولایت‌مدار شهرستان بهارستان برگزار شد، از زحمات امام جمعه محترم نسیم‌شهر حجت الاسلام احمد محسن‌زاده و سایر دست‌اندرکاران قدردانی کرد و افزود: گرچه شکر و ادای نعمت بزرگ ولایت، بطور شایسته در توان ما نیست اما در حد مقدور باید بیشترین اهتمام را بکار برده و سپاسگذار درگاه الهی باشیم.

وی از ویژگی های بی‌نظیر بسیجیان را کار برای رضای خدا، گمنامی، احساس مسئولیت اجتماعی، داشتن بصیرت، وفاداری و پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه به رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خواند و با تأکید بر همدلی و همزبانی مردم و مسئولین بویژه دولتمردان، در افزایش بهره‌وری در بخش های فرهنگ و اقتصاد تأکید کرد.

محسن زاده با تأکید بر طرح الگوی «فرهنگ مقاوم» و ارزشی در جامعه تصریح کرد: در حال حاضر محور اصلی تهاجمات دشمن بر روی اقتصاد، تضعیف فرهنگ و ارزش های اسلامی از جمله امر به معروف و نهی از منکر است و نهاد فرهنگی بسیج به گونه ای عمل می‌کند که سبک زندگی اسلامی و فرهنگ مقاوم اصیل مبتنی بر آداب، اخلاق و رفتارهای ارزشی که در راستای چشم انداز توسعه و پیشرفت علمی کشور، توانایی مقابله با اثرات منفی تهاجمات فرهنگی را داشته باشد، در جامعه ساری و جاری گردد.

/ خبرنگار : زهرا فتحعلی زاده /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار