مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد:

نمایشگاه لوازم خانگی مشهد فرصتی برای معرفی توانمندی تولیدکنندگان داخلی است

مشهد(پانا)- مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با تأکید بر نقش نمایشگاه لوازم خانگی در توسعه تعاملات تجاری گفت: بیست‌وششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری مشهد با حضور ۱۲۰ شرکت از سراسر کشور، از ۳ تا ۶ دی‌ماه ۱۴۰۴ برگزار شده و بستری مناسب برای آشنایی با جدیدترین محصولات این صنعت فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۱۶۴۹۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه لوازم خانگی مشهد فرصتی برای معرفی توانمندی تولیدکنندگان داخلی است

محمد شیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در مشهد با اشاره به برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری اظهار کرد: «این نمایشگاه از ۳ لغایت ۶ دی‌ماه ۱۴۰۴ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این رویداد تخصصی بازدید کنند.»

وی با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه در فضایی گسترده برگزار می‌شود، افزود: «نمایشگاه در سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار برپا خواهد شد و در مجموع حدود ۱۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به مشارکت‌کنندگان اختصاص یافته که نشان‌دهنده استقبال مناسب شرکت‌ها و فعالان این صنعت است.»

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به ترکیب شرکت‌کنندگان گفت:« در این دوره، ۱۲۰ شرکت از سراسر کشور حضور دارند که ۶۵ شرکت از استان خراسان رضوی و ۵۵ شرکت از سایر استان‌ها هستند. شرکت‌های غیربومی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، کردستان، گیلان، خرمشهر و سمنان در این نمایشگاه حضور یافته‌اند که این موضوع بیانگر جایگاه ملی این رویداد است.»

شیخانی درباره حوزه فعالیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تصریح کرد:« در این نمایشگاه طیف متنوعی از محصولات شامل لوازم خانگی برقی و غیر برقی، لوازم آشپزخانه، تجهیزات صوتی و تصویری، یخچال و فریزر، انواع اجاق‌گازهای توکار، رومیزی و فردار، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی خانگی، دستگاه‌های تصفیه آب و هوا، ظروف چینی غذاخوری و اوپال شیشه‌ای، ظروف پخت‌وپز گرانیتی و تفلون، قطعات یدکی و خدمات تعمیرات لوازم خانگی، همچنین فرش ماشینی و موکت عرضه می‌شود.»

وی در پایان تأکید کرد: «این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی، توسعه تعاملات تجاری، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکننده و مصرف‌کننده و آشنایی بازدیدکنندگان با جدیدترین محصولات و فناوری‌های صنعت لوازم خانگی کشور به‌شمار می‌رود و می‌تواند نقش مؤثری در رونق این صنعت داشته باشد.»

خبرنگار : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار