کارشناس آموزش متوسطه اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بن:

آزمون‌های پیشرفت تحصیلی با هدف سنجش دستاوردهای یادگیری دانش آموزان طراحی می‌شود

بن (پانا) - کارشناس آموزش متوسطه اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بن هدف از طراحی آزمون‌های پیشرفت تحصیلی را سنجش دستاوردهای یادگیری دانش‌آموزان و شناسایی نقاط ضعف و بهبود کیفیت یادگیری دانش‌آموزان می‌داند .

کد مطلب: ۱۶۳۸۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آزمون‌های پیشرفت تحصیلی با هدف سنجش دستاوردهای یادگیری دانش آموزان طراحی می‌شود

محمد سلیمی، کارشناس آموزش متوسطه اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت:«نخستین آزمون پیشرفت تحصیلی در دبیرستان نمونه دولتی  شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان بن برگزار شد و دانش‌آموزان با حضور در این آزمون توانستند سطح علمی و آموزشی خود را محک بزنند.»  

وی با اشاره به ضرورت برگزاری چنین آزمون‌هایی افزود:«آزمون‌های پیشرفت تحصیلی با هدف سنجش دستاوردهای یادگیری دانش‌آموزان طراحی می‌شوند و شرایطی فراهم می‌آورند تا نقاط ضعف و قوت آنان در فرآیند آموزش شناسایی شود.»  

سلیمی ادامه داد:«تحلیل نتایج این آزمون‌ها می‌تواند به اصلاح برنامه‌های آموزشی مدارس کمک کند و مسیر بهبود کیفیت یادگیری دانش‌آموزان را هموار سازد.»  

سلیمی خاطرنشان کرد:«دانش‌آموزان با آگاهی بیشتر نسبت به وضعیت تحصیلی خود قادر خواهند بود برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای آینده آموزشی‌شان داشته باشند.»

خبرنگار : امیرصالح نادری بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار