رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد:
شوراهای دانشآموزی بستر تقویت روحیه مسئولیتپذیری و کار گروهی در مدارس هستند
یاسوج (پانا) – رئیس سازمان دانشآموزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر نقش شوراهای دانشآموزی در رشد اجتماعی نسل نوجوان گفت: شوراهای دانشآموزی از جلوههای مشارکتجویی در نظام تعلیم و تربیت هستند و میتوانند با تصمیمسازیهای خلاقانه، به بهبود فضای آموزشی و فرهنگی مدارس کمک کنند.
سید نظام مرادی ضمن تبریک هفته شوراهای دانشآموزی و قدردانی از تلاش اعضای شوراها، بر ضرورت تقویت روحیه مسئولیتپذیری، همفکری و کار گروهی در مدارس تأکید کرد و گفت:
شوراهای دانشآموزی یکی از جلوههای مشارکتجویی در نظام تعلیم و تربیت هستند و میتوانند با تصمیمسازیهای خلاقانه، به بهبود فضای آموزشی و فرهنگی مدارس کمک کنند.
رئیس سازمان دانشآموزی استان افزود: هدف از تشکیل شوراهای دانشآموزی، فراهمکردن زمینه رشد مهارتهای فردی و اجتماعی در میان دانشآموزان است. وقتی دانشآموزان یاد بگیرند چگونه در تصمیمگیریها مشارکت کنند، در آینده شهروندانی آگاه، قانونمدار و مؤثر خواهند بود.
مرادی با اشاره به عملکرد یکساله شورای دانشآموزی استان گفت: «اعضای شوراها در این مدت با برنامهریزی و اجرای طرحهای فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، سهم قابلتوجهی در پویایی مدارس ایفا کردهاند و شایسته تقدیر هستند.»
او از مدیران مدارس و مربیان خواست از ظرفیت شوراهای دانشآموزی برای اجرای ایدههای نو و تقویت حس مسئولیت اجتماعی در میان دانشآموزان استفاده کنند.
رئیس سازمان دانشآموزی با توجه به نقش فعال شورای های دانش آموزی استان ، افزود : در سطح استان کهگیلویهوبویراحمد هفت شهرستان بویراحمد ، لنده ، مارگون ، چاروسا ، چرام ، باشت و دیشموک از شهرستان های فعال و پای کار استان ما بودند که به نظام مسائل آموزشی توجه بسیاری کردند
این نشست با ارائه گزارش عملکرد سالانه، تبادلنظر اعضای شوراها و بررسی برنامههای پیشرو در سال تحصیلی جدید به کار خود پایان داد.
ارسال دیدگاه