برنامه‌ریزی برای تحول اداری با تأکید بر خروجی‌محوری در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - در جلسه شورای راهبری تحول اداری آموزش و پرورش آذربایجان شرقی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد، بر ضرورت تعامل دوسویه و خروجی‌محوری تصمیمات این شورا تأکید شد.

کد مطلب: ۱۶۱۸۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای تحول اداری با تأکید بر خروجی‌محوری در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

در این جلسه، نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بر لزوم تعامل دوسویه میان دو دستگاه در طول سال تأکید کردند و پیشنهادهایی برای تسریع در تحقق اهداف و شاخص‌های تعریف‌شده در برنامه‌های تحول اداری ارائه دادند.

اسفندیار صادقی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در سخنانی با اشاره به گستره فعالیت‌ها و مأموریت‌های آموزش و پرورش، این دستگاه را یکی از پرمشغله‌ترین نهادهای اجرایی کشور دانست و گفت: ساماندهی بیش از ۴۳ هزار نیروی انسانی آموزش و پرورش استان پروژه‌ای بزرگ است که نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، همکاری مستمر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریتی در همه سطوح است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با تمامی خانواده‌ها و اقشار جامعه در ارتباط است، افزود:انتظارات از این مجموعه همواره بالا بوده و علی‌رغم برخی محدودیت‌ها، همه تلاش‌ها در راستای افزایش رضایتمندی اولیا، همکاران و دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان با تأکید بر ضرورت اثرگذاری جلسات شورا تصریح کرد:گزارش‌های ارائه‌شده در شورای راهبری نباید صرفاً داده‌محور باشد، بلکه باید منجر به خروجی مشخص و اقدام عملی شود تا از ظرفیت این نشست‌ها استفاده حداکثری به‌عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار