معاون پرورشی مدرسه حجت بن الحسن ناحیه ۲کرج :
اجرای سرود ملی یکی از پایههای اصلی تربیت دانشآموزان است
کرج(پانا)-معاون پرورشی مدرسه حجت بن الحسن ناحیه ۲ کرج در خصوص جایگاه سرود ملی در اجرای برنامه صبحگاهی در مدارس گفت:اجرای سرود ملی یکی از پایههای اصلی تربیت دانشآموزان است که باعث تقویت هویت ملی در دانشآموزان میشود.

نصرت اسکندری، در گفتوگو با خبرنگار پانا درباره اهمیت برنامه صبحگاه در مدارس و اجرای سرود ملی گفت:«صبحگاه و اجرای سرود ملی یکی از پایههای اصلی تربیت دانشآموزان است.این برنامه نه تنها نظم و انضباط را در آغاز روز تحصیلی برقرار میکند، بلکه حس تعلق به کشور و هویت ملی را در دانشآموزان تقویت مینماید.»
وی افزود:«اجرای سرود ملی فرصت خوبی است تا دانشآموزان به ارزشهای کشور احترام بگذارند و روحیه همکاری و همبستگی میان خود را تقویت کنند.این برنامه،بخش جداییناپذیری از آموزشهای تربیتی و اخلاقی ما است.»
اسکندری همچنین درباره اجزای برنامه صبحگاه اظهار کرد:«صبحگاه شامل قرائت دعای مدرسه،اعلام برنامههای روزانه،تقدیر از فعالیتهای موفق دانشآموزان و در نهایت اجرای سرود ملی است.هر یک از این بخشها با هدف ایجاد انگیزه و روحیه مثبت طراحی شدهاند.»
وی تاکید کرد:«سرود ملی تنها یک برنامه رسمی نیست،بلکه فرصتی است برای ایجاد هماهنگی و انضباط در دانشآموزان و یادآوری اهمیت ارزشهای ملی در زندگی روزمره.ما با این برنامه سعی داریم نسلی تربیت کنیم که هم وطندوست و مسئولیتپذیر باشد.»
معاون پرورشی مدرسه حجت بن الحسن در پایان گفت:«اجرای برنامه صبحگاه و سرود ملی نمادی از همبستگی ملی و تربیت دانشآموزانی است که با احترام به ارزشهای کشور،مهارتهای اجتماعی و اخلاقی را از همان ابتدا فرا میگیرند.»
ارسال دیدگاه