مدیرکل دفتر مشارکتهای مردمی سازمان محیط زیست در گفتوگو با پانا پاسخ داد؛
چرا تبلیغات محیط زیستی در شهر نمیتواند منجر به فرهنگسازی شود؟
تهران (پانا) - مدیرکل دفتر مشارکتهای مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست درباره چرایی تاثیر نداشتن تبلیغات شهری در حوزه محیط زیست بهویژه درباره فرهنگسازی مصرف آب توضیحاتی داد.

محمدحسین بازگیر در گفتوگو با پانا درباره اثربخشی تبلیغات محیط زیستی در فضاهای شهری (تبلیغات اخیر شهرداری تهران در زمینه کاهش مصرف آب) گفت: آموزش یک کار کاملا حرفهای است و متخصص خود را میخواهد. در واقع به ابزارها و روشهای تخصصی نیاز دارد.
مدیرکل دفتر مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: اینکه در برخی جاها مشاهده میشود که آموزشها یا تبلیغات که بخشی از آموزش و اطلاعرسانی است، نمیتواند تاثیرگذار باشد و ارتباط لازم را برقرار کند به این دلیل است که آدمهای متخصص در این حوزه کار نکردهاند و نشان میدهد که کار را جدی نگرفتهاند.
وی اضافه کرد: در برخی موارد آنقدر در موضوعات بد تمرکز میشود که به ضد تبلیغ تبدیل میشود که علت در عدم استفاده از آدمهای متخصص حوزه است زیرا آموزش به شدت تخصصی است و کار هر کسی نیست و افرادی که در زمینه فرهنگسازی کار میکنند حتما باید از توانمندی برخوردار باشند تا به فرهنگ جامعه تبدیل شود.
ارسال دیدگاه