دبیر قرارگاه عدالت آموزشی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها:
مردمیسازی طرح توسعه عدالت آموزشی یک جریان فرهنگی و اجتماعی است
تهران (پانا) – دبیر قرارگاه عدالت آموزشی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استانها گفت: مردمیسازی طرح توسعه عدالت آموزشی یک جریان فرهنگی و اجتماعی است.

اردشیر دهقانی، دبیر قرارگاه عدالت آموزشی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استانها که امروز شنبه بیست و هشتم تیرماه در اردوگاه باهنر برگزار شد با بیان اینکه مردمیسازی طرح توسعه عدالت آموزشی یک جریان فرهنگی و اجتماعی است، گفت: حضور مردم در این نهصت و توجه به نقش مسوول پروژهها بسیار حایز اهمیت است زیرا حضور مردم در این نهضت برای شخص رییسجمهور مهم قلمداد میشود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر اولویت رییسجمهور منحصر به فرد است و شاید در آینده تکرار نشود و باید این فرصت را برای نظام تعلیم و تربیت غنمیت دانست.
دهقانی ادامه داد: تنها راه ارتباطی با مسئولان پروژه و مدیران برای پیشبرد این نهضت و پروژهها، شبکه شاد است و با توجه به پیگیری دکتر پزشکیان از شبکه شاد باید به آن توجه ویژه کرد.
وی بر توجه به نقشه راه در شبکه شاد تاکید کرد و گفت: با بررسی شبکه میتوان تمام پروژهها را مورد رصد و ارزیابی قرار داد.
دبیر قرارگاه عدالت آموزشی افزود: بیش از ۴ هزار پروژه از میان ۷ هزار پروژه در شبکه شاد با ۵ مولفه مورد ارزیابی قرار گرفتند.
دهقانی به ارزیابی پروژهها در ۳۴۶ شهرستان از میان ۶۵۸ شهرستان اشاره کرد و گفت: پنج شاخص ارزیابی جمعیت کانال، محتوا، استفاده از تصاویر پیشرفت، استفاده از کانالهای کشوری و بارگذاری کلیپها و بازدید مدیران استانی از کانالها و گروهها از جمله آن هستند.
وی با بیان اینکه بیشترین جمعیت دانش آموزی در گروهها مربوط به خراسان شمالی است، گفت: همچنین بهترین عملکرد در محتوا مربوط به استان آذربایجان شرقی، غربی و ایلام است.
دهقانی با تاکید بر اینکه با ۶۴۰ رییس منطقه با هدف تبیین نهضت توسعه عدالت آموزشی با مشارکت مردم ارتباط گرفته شده است، گفت: پس از ارتباط و گفتگو مشخص شد که ۶۸ درصد روسا نسبت به نهضت توسعه عدالت آگاهی و تسلط کامل دارند.
ارسال دیدگاه