مدیرکل آموزش و پرورش قم:

معلم زمینه‌ساز سعادت و حسن عاقبت دانش‌آموزان است

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت معلم تمام وجود خود را برای تربیت و آموزش دانش‌آموزان به‌کار می‌گیرد و زمینه‌ساز عاقبت‌بخیری و خوشبختی آنان است.

کد مطلب: ۱۴۷۱۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
معلم زمینه‌ساز سعادت و حسن عاقبت دانش‌آموزان است

علیرضا رحیمی، در نشستی صمیمی با جمعی از دانش آموز خبرنگاران پانا در سالن شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، اظهار کرد: مقام معلم، مقامی بسیار رفیع و ارزشمند است و خداوند منّان، خود نخستین مربی و معلم انسان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تکریم مقام معلم در بین آحاد جامعه افزود: قدرشناسی از معلمان به عنوان قشر فرهنگی تاثیرگذار جامعه باید مدنظر افراد جامعه باشد و ارزش فعالیت‌های آنان، شناخته شود.

رحیمی ادامه داد: معلمان با تمام وجود خود در عرصه آموزش و پرورش فعالیت بی‌وقفه دارند و دانش‌آموزان را با گفتار و مشی صحیح خود در مسیر سعادت و عاقبت‌بخیری قرار می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: ضرورت دارد دانش‌آموز خبرنگاران پانا به‌منظور آشنایی بیشتر جامعه، حضور معلمان در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، انقلابی، علمی، جهادی و خدمت‌رسانی همچون نماز جمعه، راهپیمایی‌ها، کمک به محرومان، سازندگی، برپایی کلاس‌های تقویتی در مناطق محروم، رزمایش کمک های مومنانه و .... منعکس کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه فانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار