پذیرش بیش از ۹۹ هزار خانواده در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان‌

تهران (پانا) - مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از پذیرش ۳۷۹ هزار و ۴۹۹ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش خبر داد و گفت‌ علاوه بر مراکز رفاهی، اردوگاه‌ها و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، ۵۷ هزار و ۶۵ کلاس درس در ۷۲۲۶ مدرسه نیز مهیا شده‌اند و در شرایط خاص به تعداد مدارس و کلاس‌های درس افزوده می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۷۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش بیش از ۹۹ هزار خانواده در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان‌

سعید مقدم‌زاده ‌جدیدترین آمار به ثبت رسیده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: براساس آخرین آمارها تا اول فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش شده تا این لحظه ۳۷۹ هزار و۴۹۹ نفر در قالب ۹۹ هزار و ۸۱۲ خانواده است.

وی افزود: میزان پذیرش تاکنون به ۶۵۵ هزار و ۲۹۶ نفر - روز رسیده است و آمارها در حال افزایش است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش به مراکز آماده شده برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: ۴۰۵ مرکز آموزشی، رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه با ۳۰۰۰ سوییت و ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان با ظرفیت ۲۰۰۰ اتاق برای اسکان آماده شده‌اند.

مقدم‌زاده افزود: همچنین ۵۷ هزار و ۶۵ کلاس درس در ۷۲۲۶ مدرسه مهیا شده‌اند و در شرایط خاص به تعداد مدارس و کلاس‌های درس افزوده می‌شود.

وی همچنین شش استان دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران را اعلام کرد و گفت: خراسان رضوی، فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و قم به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار