جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر فردوس اعلام شد

ایران استوار، ۴۴سال افتخار؛ شعار امسال دهه فجر

بیرجند (پانا) - فرماندار شهرستان فردوس گفت ایران استوار؛ ۴۴سال افتخار، به عنوان شعار امسال دهه فجر انتخاب شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ایران استوار، ۴۴سال افتخار؛ شعار امسال دهه فجر

مهدی روشن در جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر فردوس عنوان کرد مردمی سازی دهه فجر حائز اهمیت بوده و هرچه مشارکت مردم در این برنامه ها بیشتر باشد موفق تر خواهیم بود و در این راستا باید برای جشن های محله‌ای دهه فجر همانند غدیر برنامه‌ریزی کنیم.

وی به برپایی نمایشگاه موضوع دستاوردهای انقلاب در حوزه دانش آموزی اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب جزگ برنامه های شاخص است و تمام دانش آموزان در سطح شهرستان از این نمایشگاه بازدید کرده و در جریان این دستاوردها و خدمات نظام قرار خواهند گرفت و لازم است که در جهت توانمندترشدن این نمایشگاه تمامی دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

وی اظهار کرد: از دهه فجر سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و پروژه های شاخصی در مرحله بهره‌برداری است و برخی پروژه‌ها نیز آغاز شده و به سرعت در حال پیگیری است.

روشن به نقش رسانه و اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: جایگاه رسانه باید مورد توجه همه ادارات باشد و مدیران مکلف هستند در تولید محتوای رسانه ای از ظرفیت های رسانه استفاده کرده و عملکرد خودشان را برای مردم تشریح کنند.

فرماندار فردوس تاکید کرد: لازم است در جهت باشکوه تر برگزار شدن مراسمات دهه فجر همه مجموعه ها بصورت ویژه پای کار باشند و گزارش اقدامات صورت گرفته آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

امام جمعه فردوس نیز در این جلسه گفت : با توجه به هجمه های دشمن برنامه های امسال توسط دستگاه های اجرایی باید کاربردی و با رویکردی تبیینی اجرا شود.

حجت الاسلام «محمد شاکری» تاکید کرد: تمام اقداماتی که باید توسط ادارات شهرستان در خصوص پروژه ها و سایر موارد در این چند روز باقیمانده انجام شود باید پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار