نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

خمینی‌شهر بیشترین تراکم دانش‌آموزی استان اصفهان را دارد

اصفهان (پانا) - نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت خمینی‌شهر بیشترین تراکم دانش‌آموزی استان اصفهان را داراست.

کد مطلب: ۱۳۳۸۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
خمینی‌شهر بیشترین تراکم دانش‌آموزی استان اصفهان را دارد

محمدرضا ابراهیمی اظهار کرد: خمینی‌شهر بالاترین تراکم دانش‌آموزی را دارد و بیشترین مدارس دونوبته در این شهرستان وجود دارد و بیشترین کسری نیرو را نیز در این شهرستان شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: پتانسیل‌های خیلی خوبی در این شهرستان وجود دارد؛ خمینی‌شهر حسینیه ایران و دارای کارخانجات متعدد است که انتظار داریم هنرستان‌های جوار صنعت در این شهرستان رخ دهد.

حجت‌الاسلام نقدعلی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه عنوان کرد: از حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان خمینی‌شهر خوشحال و خرسندیم.

وی افزود: توازن نیروی انسانی و فضای آموزشی در برخی مناطق رعایت نشده است اما در خمینی‌شهر ما با تراکم دانش‌آموزی در مدارس مواجه هستیم و بیش از ۷۰ واحد آموزشی در آن وجود دارد که فرسوده هستند و نیازمند توجه ویژه در این زمینه هستند.

نقدعلی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ مدرسه خطرآفرین در منطقه وجود دارد که به صورت فوری باید نسبت به آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: معضل کمبود نیروی خدماتی در آموزش و پرورش باید حل شود.

علیرضا توکلی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر نیز در این جلسه اظهار کرد: ۵۳ درصد دانش‌آموزان ما در توسعه متوازن به آموزش فنی ‌‌حرفه‌ای سوق داده شده‌اند و استقبال از فنی و‌حرفه‌ای در این شهرستان بالاست، بنابراین نیاز به احداث هنرستان داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار