با هدف تلفیق هنر با شعائر مذهبی و عاشورایی:

نمایشگاه عکس کودکان حسینی در نگارخانه کلک خیال

تهران(پانا) - به‌مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، نمایشگاه گروهی عکس‌ با عنوان کودکان حسینی از بیست و چهارم شهریور ‌در نگارخانه کلک خیال به نمایش گذاشته شده است.

کد مطلب: ۱۳۰۹۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه عکس کودکان حسینی در نگارخانه کلک خیال

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرا اخلاق، این آثار با موضوع مراسم عزاداری و سوگواری در روزهای محرم و صفر و همراهی کودکان در مراسم سوگواری سید سالار شهیدان است که در ابعاد 50* 70 و به تعداد 20 اثر و با تکنیک آنالوگ رنگی ارائه می شود.

بر اساس این خبر، نخستین نمایشگاه عکس محرم در قاب کودکان اربعین به همت فرهنگسرای اخلاق، از پنجشنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱، به نمایش عموم گذاشته شده است. علاقمندان به هنرهای تجسمی، می توانند تا سی و یکم شهریور ماه از ساعت 9 الی 17 از این نمایشگاه در نگارخانه کلک خیال دیدن کنند.

در این رویداد هنری، آثار عکاسی عکاسان کودک و نوجوان، با موضوعات محرم و کودکان و نوجوانان، محرم و نماز ظهر عاشورا، محرم و امربه‌معروف و نهی از منکر، محرم و آیین‌های عاشورایی و محرم و شیرخوارگان حسینی، با هدف تلفیق هنر با شعائر مذهبی و عاشورایی، استفاده از ابزار هنر در معرفی فعالیت های فرهنگی و هنری با رویکرد مذهبی در معرض دید عموم قرار می گیرد.

گفتنی است گروه هنری فرهگسرای اخلاق، گروهی است که با هدف پرورش ایده‌های ناب هنری، پشتیبانی از کودکان و نوجوانان ایده پرداز فرهنگی هنری، به دور از هرگونه جهت گیری در مسیر رشد استعداد‌های نو و بهره‌مندی از افراد خلاق با یاری پیشکسوتان به فعالیت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار