اجرای طرح شهید خرازی در ورزشگاه شهید رجایی منطقه ٨

تهران (پانا) - سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، با تأکید بر اجرای طرح شهید خرازی در ورزشگاه شهید رجایی منطقه 8، توجه خاص به شهداء و اقتدا به منش و سیره زندگی و ترویج روح قهرمانی آنها را در فعالیت‌های ورزشی بسیار ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۷۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شهید خرازی در ورزشگاه شهید رجایی منطقه ٨

علیرضا محمدعلی گیلانی، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش شهر تهران، در راستای طرح آزادسازی و مردمی سازی مجموعه های ورزشی با عنوان طرح شهید خرازی صبح روز پنجشنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱ در مجموعه ورزشی شهید رجایی منطقه ۸ تهران از روند اجرایی شدن طرح بازدید کرد.

در این بازدید که علی آمره مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ و اعضای شورای معاونین و بهنوش رضاقلی کارشناس مسئول تربیت بدنی حضور داشتند، گیلانی بیان کرد: در راستای اجرای اصل سوم و دهم قانون اساسی مبنی بر تربیت بدنی رایگان برای تمام سطوح و خانواده‌ها، طرح آزادسازی و مردمی سازی مجموعه‌های ورزشی با عنوان طرح شهید خرازی در شهر تهران آغاز شده است و با جدیت ادامه یافته و زمینه حضور عموم به منظور ارتقای سرانه ورزشی جامعه محقق می شود.

گیلانی تصریح کرد: بر اساس پیشنهاد صادق ستاری فر، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و با حمایت علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در قالب این طرح مجموعه های ورزشی روزهای پنجشنبه در اختیار دانش آموزان دختر و مادران آنها و روزهای جمعه در اختیار پسران و پدران آنها به صورت صد در صد رایگان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف فراگیر سازی و همگانی شدن ورزش در سطوح مختلف و مشارکت خانواده‌ها در انجام فعالیت‌های ورزشی و تقویت بنیان خانواده از طریق محیط ورزشی و تربیتی شدن محیط‌های ورزشی اجرا می‌شود.

گیلانی توجه خاص به شهداء و اقتدا به منش و سیره زندگی و ترویج روح قهرمانی آن ها را در فعالیت های ورزشی بسیار ضروری دانست.

علی امره در این دیدار با تاکید برحفظ و نگهداشت و استفاده حداکثری از ظرفیت فضاهای ورزشی منطقه ، گرایش دانش آموزان به ورزش را به عنوان یک فرصت مغتنم ، زمینه ای مناسب برای کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار