فرماندار اسلامشهر:

ضرورت توجه به رفع حداقل دغدغه‌های شغلی و معیشتی معلمان

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت از معلم انتظار می‌رود که دنیا را متحول کند و این در حالی است که در زمینه مسائل شغلی و معیشتی،هنوز حداقل دغدغه‌های آنها برطرف نشده است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به رفع حداقل دغدغه‌های شغلی و معیشتی معلمان

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در مراسم بزرگداشت مقام معلم که در تالار باغ زندگی منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: معلمین ما با توجه به تمام مشکلات دغدغه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را دارند و افزود: ما از معلم انتظار داریم که دنیا را متحول کند و این در حالی است که در این زمینه حداقل دغدغه‌های آنهارا در مورد مسائل شغلی و معیشتی نتوانستیم برطرف کنیم، تا معلمان ما بتوانند با فراغ بال دانش‌آموزانی را تربیت کنند که در آینده این کشور نقش بسزایی داشته باشند.

وی بیان کرد: در دنیای کنونی شاید حضور دانش‌آموزان ما در المپیاد‌های ریاضی، فیزیک، شیمی و کسب رتبه‌های برتر دنیا و رشد سریع علمی ما در جهان یک مسئله عادی تصور شود، اما برای دنیا بسیار مهم است؛ با توجه به بیانیه گام دوم رهبری می‌بایست آینده‌نگر باشیم و نگوییم که این موارد آرزو و دست نیافتنی است؛ ما دستاوردهایی در زمینه دانش هسته‌ای و صنایع موشکی و... که شاید روزی انتظار آن را نداشتیم، را به دست آوردیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهر واوان نیز در سخنانی تصریح کرد: علم می‌بایست باعث بالا رفتن ایمان شود و دانش‌آموزان در مدارس با همراهی معلمان متعهد در خط معرفت و ایمان حرکت کنند و می‌دانیم که مشکلات اقتصادی در کشور کم نیست ولی توجه کنیم انقلاب اسلامی نظام بلوک شرق و غرب را به هم ریخت.

اکبر قنبری، رئیس آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در این مراسم بیان کرد: ۹۵ هزار دانش‌آموز شامل ۴۶۸۰۰ دانش‌آموز دختر و ۴۸ هزار دانش‌آموز پسر در ۲۱۹ نوبت تحصیلی و در ۱۸۴ ساختمان با همراهی ۳۴۵۰ پرسنل مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: در راستای گرامیداشت مقام معلم استان یک نفر از منتخبین معلمان نمونه آموزش و پرورش اسلامشهر به مرحله کشوری راه یافت، ۹ نفر در سطح استانی منتخب شدند و ۱۴ نفر در سطح منطقه به عنوان برتر انتخاب شدند.

در این مراسم امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع، روسای اداره نهضت سواد‌آموزی، شورای انجمن اولیاء مربیان و اداره بودجه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به همراه اعضاء شورای شهر و سایر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار