مشارکت دانش‌آموزان فلاورجانی در روز قدس

اصفهان (پانا) - یک دانش‌آموز فلاورجانی گفت در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کند، زیرادفاع کردن از مظلوم وظیفه هر مسلمانی است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت دانش‌آموزان فلاورجانی در روز قدس

بررسی‌های میدانی پانا از دانش آموزان مدارس فلاورجان نشان می‌دهد که دانش‌آموزان زیادی در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

محدثه رحیمی، دانش آموز دبیرستان صالحات در گفت‌وگو با پانا تصریح کرد: «من در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنم، زیرا خواهان آزادی و استقلال و آرزومند یک زندگی آرام و بدون جنگ برای مردم مظلوم آن دیار هستم، زیرا همه مردم حق آزادی و داشتن یک زندگی با آرامش را دارند.»

دانش آموز دیگری نیز بیان کرد: «من در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنم، زیرا دفاع کردن از مظلوم وظیفه هر مسلمانی است.»

یزدانی دانش‌آموز دیگر این دبیرستان گفت: «من در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنم، زیرا روز قدس یکی از برجسته‌‌ترین یادگارهای امام عزیز ماست؛ نشانه‌‌ دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به قدس شریف و فلسطین است. به برکت روز قدس، این نام را توانستیم هر سال در دنیا زنده نگه داریم. ما با شرکت در این مراسم راهپیمایی دشمنان را به وحشت میندازیم و نشان می‌دهیم ملت همدل و همراهی هستیم.»

دانش‌آموزی دیگر در رابطه با راهپیمایی روز قدس به پانا عنوان کرد: «من در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنم، زیرا عاشق حمایت از کشورهای مظلوم هستم. حمایت از کودکانی که به محض اینکه چشم به جهان گشودند خود را در آشوب‌های جنگ و میان موشک ها یافتند. کودکان بی‌گناهی که آرزویشان چیزی جز در آغوش گرم و امن مادر قرار گرفتن نیست.»

دانش‌آموز خبرنگار: نگار حسن‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار