معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۴ در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی:

دوره ابتدایی، دوره اطاعت، تأدیب، خلاقیت و بروز استعدادهای عمومی است

تهران(پانا) - معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۴ ضمن اشاره به آموزش ابتدایی به عنوان اولین مرحله ساختار نظام آموزشی نوین، تأکید کرد این مقطع به لحاظ رشد، تربیت و تکوین شخصیت کودکان، بزرگترین دغدغه نظام تربیت است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دوره ابتدایی، دوره اطاعت، تأدیب، خلاقیت و بروز استعدادهای عمومی است

گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی منطقه ۱۴، با محوریت بازگشایی مدارس و هفته تربیت بدنی، با حضور سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و اصغر صادق؛ معاون آموزش ابتدایی منطقه و دیگر کارشناسان، به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی، در سالن کوثر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ برگزار شد.

محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی گفت: تنوع نیازها، گسترش دانش‌ها و مهارت‌های بشری، توسعه و تکامل اشکال مختلف زندگی موجب گسترش سازمان های متعددی شده است.

عدل لاله در ادامه گفت: یکی از مهمترین و مؤثرترین و گسترده ترین نهادهای اجتماعی که مسئولیت انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نوخاسته جامعه بر عهده دارد، سازمان آموزش و پرورش هر کشور است که موضوع اساسی و محور اصلی این سازمان دانش آموزی است.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴، دوره ابتدایی را دوره اطاعت، تأدیب، خلاقیت و بروز استعدادهای عمومی دانست و گفت: این سطح از آموزش، به نام های تعلیمات ابتدایی، تعلیمات اجباری، آموزش همگانی و آموزش عمومی خوانده شده است.

وی در ادامه افزود: آموزش ابتدایی به عنوان اولین ساختار نظام آموزشی نوین مطرح است که باید هر یک از اعضای آن در کار خود بصیر و متبحر بوده و تصمیم های گرفته شده در این سازمان از سوی معلمان و سایر کارکنان با رهبری مدیر مدرسه به صورت هماهنگ اجرا شود تا اهداف آموزشی و پرورشی مدرسه ابتدایی تحقق یابد.

عدل لاله در پایان از بازگشایی مدارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: کارشناسان و مراقبین سلامت با نظارت بر این امر خطیر، از همه مدارسی که شرایط بازگشایی را دارند بازدید خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار