شور عاطفه‌ها، یک برنامه فاخر فرهنگی، تربیتی است

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد برگزاری مراسم و آئین شور عاطفه‌ها با نگاه فرهنگی و تربیتی برگزار می‌شود و هدف مهم آن ترویج فرهنگ ایثار، نوع‌دوستی و مهربانی است.

کد مطلب: ۱۲۱۹۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها، یک برنامه فاخر فرهنگی، تربیتی است

علی موحدی در آئین استانی شور عاطفه ها که در دبستان شهید خلیل فولادی در مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مراسم و آئین شور عاطفه ها با نگاه فرهنگی و تربیتی برگزار می شود و هدف مهم آن ترویج فرهنگ ایثار، نوع دوستی و مهربانی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امروز همزمان با سراسر کشور در بیش از 2300 آموزشگاه در سراسر استان بوشهر، آئین شور عاطفه ها با مشارکت دانش آموزان، اولیاء، همکاران فرهنگی و خیرین نیک اندیش و با برنامه ریزی مشترک اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل کمیته امداد امام خمینی برگزار می شود.

علی موحدی، ضمن تقدیر از استقبال و مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان گفت: هرساله چنین مراسمی با عنوان جشن عاطفه ها برگزار می شد که امسال بخاطر تقارن این برنامه با اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، این مراسم با عنوان شور عاطفه ها در حال برگزاری است.

معاون پرورشی استان بوشهر در پایان اظهار امیدواری کرد که با مساعدت خیرین نیک اندیش و اولیاء و مشارکت دستگاه‌های اجرایی، بخشی از نیازمندی‌های تحصیلی و علمی آموزشی دانش آموزان نیازمند بویژه در حوزه تبلت دانش آموزی، تامین شود.

عباس روشن، قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر گفت: این پویش با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود تا آنها نیز بتوانند بی‌دغدغه و با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست «شور عاطفه‌ها» در ۲۰ شهریور ماه سال‌جاری برگزار شد و اکنون در مرحله دوم این مراسم قرار گرفته‌ایم، بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون خیران، کمک های خوبی را به دانش آموزان کرده‌اند که امیدواریم در ادامه با کمک‌های هرچه بیشتر خیران و مردم نیکوکار بتوانیم بخش مهمی از نیازهای اساسی دانش‌آموزان تحت حمایت را برطرف کنیم.

روشن با بیان اینکه بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: فرزندان خانوار تحت حمایت برای ادامه تحصیل نیازمند کمک‌های سخاوتمندانه مردم نیکوکار استان هستند تا بتوانند آینده‌ای روشن را برای خود رقم بزنند.

روشن با اعلام اینکه طرح «شور عاطفه‌ها» تا ۲۰ مهر ماه سال‌جاری ادامه دارد، بیان کرد: ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت جامعه کد آنی‌پرداخت #۰۷۷*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی است که خیران به سادگی می‌توانند کمک‌های خود را به آنها اهدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار