همزمان با لحظه تاریخی ورود امام به کشور:

زنگ انقلاب در 2 هزار مدرسه کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

یاسوج(پانا) - در آئین های جداگانه در مدارس وگلزار شهدا 13 شهرستان ومنطقه کهگیلویه وبویراحمد با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری زنگ انقلاب نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در 2  هزار مدرسه کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

جمعی از مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از جمله حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، حسین کلانتری استاندار، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، تعداد معدودی از دانش آموزان، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و قشرهای مختلف مردم استان در آیین نواختن زنگ انقلاب در گلزار شهدای شهر یاسوج حضور داشته و با آرمان های ناب نظام، انقلاب، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

افراد شرکت کننده در این آیین پس از تقدیم گُل، قرائت فاتحه، عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدای شهر یاسوج یاد و خاطره شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: برنامه زنگ انقلاب از طریق برنامه شاد برای 2هزار مدرسه استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

هادی زارع پور افزود: برنامه های نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، پویش در فضای مجازی با موضوع امام و انقلاب، گزارش عملکرد ادارات و پرسش و پاسخ و خاطره گویی در فضای مجازی و مسابقه شعار سال مقام معظم رهبری از مهمترین برنامه های ایام الله دهه فجر در آموزش و پرورش است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: توکل به خدا، رهبری پیامبرگونه و همت و اتحاد مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و عامل حفظ و استمرار آن است.

حسین کلانتری افزود: هم اکنون با عزت و سرافرازی، جشن های 42ساله انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در تداوم سالهایی که از انقلاب می گذرد هر روز شاهد بالندگی و مواهب جدیدی هستیم گفت: در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی روز به روز در عرصه های مختلف علمی، نظامی و سیاسی پیشرفت های چشمگیر دارد.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی گفت: عزت-افتخار-آزادگی و قداست جهانی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و حفظ آرمانهای انقلاب است.

قبل از آیین نواختن زنگ انقلاب در یاسوج رژه خودرویی و موتوری نیز از فرودگاه تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

برنامه های دهه فجر امسال با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار