مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد:

رصد و پیگیری امور تحصیلی دانش آموزان شاهد

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد پیگیری امور تحصیلی دانش آموزان شاهد و شناسایی دانش آموزانی که نیاز به کار مشاوره ای دارند، باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رصد و پیگیری امور تحصیلی دانش آموزان شاهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش استان صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این جلسه با بیان اینکه فرزندان شاهد امانت در آموزش و پرورش هستند؛ اظهار کرد: مدیران و معلمان مدارس لازم است به صورت ویژه امورات تحصیل آنان را پیگیری و رسیدگی کنند.

«مهین منافی» با بیان اینکه تعداد 51 مدرسه شاهد در سطح استان فعالیت می کند؛ گفت: در سال تحصیلی جدید قریب به 17هزار نفر دانش آموز استان در این مدارس مشغول تحصیل هستند و تعداد قریب به 2000 نفر از دانش آموزان استان مشمول طرح شاهد و طرح پراکنده هستند.

وی با بیان اینکه همه فرهنگیان و جامعه قدردان شهدا و ایثارگران هستند؛ افزود: 826 نفر از دانش آموزان استان مشمول طرح پراکنده شاهد هستند که شهرستان سردشت با 155 دانش آموز بیشترین تعداد را داراست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پیگیری امور تحصیلی دانش آموزان شاهد و شناسایی دانش آموزانی که نیاز به کار مشاوره ای دارند، باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار