محور اسالم - خلخال بازگشایی شد

رشت ( پانا) -مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بازگشایی محور اسالم - خلخال که از شب گذشته به دلیل کولاک و برف بسته شده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
محور اسالم - خلخال بازگشایی شد

به گزارش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فریبرز مرادی با بیان اینکه به غیر از محور پونل- خلخال که بدلیل بارش برف و کولاک و ایمنی تردد کنندگان بسته شده بود، اظهار کرد: مشکل دیگری در محورها نداشته ایم و هم اینک نیز تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است.

وی افزود: ارتفاع برف در محور بلوردکان - خصیب دشت از توابع شهرستان املش تا کنون به بیش از یک متر رسیده است.

وی با بیان اینکه در محورهای بلوردکان - خصیب دشت از توابع املش، رحیم آباد - لشکان از توابع رودسر، زیار- شوک رودسر و رستم آباد - حشمت آباد - رودبار بارش شدید برف گزارش شده است، گفت: در محورهای اسالم - خلخال، پونل- خلخال، پره سر، قوشه لانه - کلیشم، سیاهکل - دیلمان، ماسال - گیلوان، فومن - ماسوله، آستارا - آغچای، شفت - امامزاده ابراهیم - امام زاده اسحاق و گردنه حیران بارش برف خفیف را شاهدیم و در سایر محورها بارش باران را داریم.

مرادی گفت: از زمان آغاز بارش برف طی روز گذشته در محورهای استان ۶۸۸ کیلومتر از مسیرها با حجم بیش از یک میلیون متر مکعب برف روبی شده است. ضمن آنکه در همین مدت به ۷۸ دستگاه خودروی گرفتار برف در محورهای استان نیز امداد رسانی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از شهروندان خواست تا از ترددهای غیر ضروری در چنین شرایط جوی در مسیرهای جاده ای استان پرهیز کرده و در صورت ضرورت از سفر ضمناطلاع از آخرین وضعیت راهها از طریق تماس با سامانه ۱۴۱، تجهیزات ایمنی و زمستانه همچون زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و جیره خشک به همراه داشته باشند.

۵۴۵ راهدار با ۳۴۱ دستگاه از انواع ماشین آلات در راه های استان استقرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار