پیام تبریک مسیب‌زاده به «موحدی امین» به مناسبت برگزیده شدن در مسابقات قرآن

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به مناسبت برگزیده شدن فرهنگی منطقه 9 شهر تهران در مسابقات قرآن جمهوری اسلامی و اعزام به مسابقات بین المللی خارج از کشور پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مسیب‌زاده به «موحدی امین» به مناسبت برگزیده شدن در مسابقات قرآن

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب زاده، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به مناسبت برگزیده شدن هادی موحدی امین، فرهنگی منطقه 9 شهر تهران در مسابقات قرآن جمهوری اسلامی و اعزام به مسابقات بین المللی خارج از کشور پیام تبریکی صادر کرد.

در متن پیام وی آمده است:

باسمه تعالی

برادر ارجمند جناب‌ آقای هادی موحدی امین

کسب رتبه نخست قرائت قرآن کریم در چهل و سومین دوره مسابقات کشوری اوقاف وامورخیریه مایه فخر و مباهات است.

در زمانه‌ای که جهان از خشونت و افراطی گری رنج می‌برد و متاسفانه جریان های تکفیری با اعمال تروریستی، تصویری جعلی و غیر واقعی از اسلام عزیز به تصویر می‌کشند، نوای دلنشین تلاوت شما، سرود مهر و دوستی را زمزمه می‌کند و به جهانیان اعلام می‌کند که اسلام حقیقی، سرشار از رحمت پروردگار و صلح طلبی برای همگان است.

موفقیت جنابعالی مطمئناً یکی از دستاوردهای بزرگ برای آموزش و پرورش می باشد، البته این موفقیت، نقطه شروع است؛ و فرصت‌های بیشتری پیش روی شما وجود دارد.

امید است در سایه قرآن کریم،آموزش،خدمت و تربیت قرآنی شما، همچون گذشته به دانش آموزان عزیز و عموم مردم شریف و به ویژه جامعه قرآنی کشور ادامه داشته باشد.

بدین وسیله موفقیت ارزشمند جنابعالی را ارج نهاده و از درگاه ایزد متعال تداوم توفیقات و سربلندی و عزت روزافزون برایتان آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار