تجلیل مدیر کل کمیته امداد زنجان از دانش آموزان برتر کنکور 99

زنجان (پانا) - طی مراسمی از دانش آموزان تحت حمایت کمیه امداد که موفق به کسب رتبه زیر 2000 کشوری در کنکور سراسری سال 99 شدند، توسط مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیر کل کمیته امداد زنجان از دانش آموزان برتر کنکور 99

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد که موفق به کسب رتبه برتر زیر 2000 کشوری در کنکور سراسری امسال شده بودند با اهداء لوح سپاس تجلیل کرد.
صفری گفت: حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مددجوی این نهاد و فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل برای آن‌ها و همچنین مراقبت‌های تحصیلی از اولویت‌های اصلی و مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد است.
وی تاکید کرد: رفع موانع تحصیلی، فراهم کردن زمینه و بستر مناسب برای ادامه تحصیل و ارائه خدمات فرهنگی با هدف رشد و ارتقاء وضعیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان از وظایف این نهاد به شمار می رود.
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: بیش از 3 هزار و 350 دانش آموز و 261 دانشجو و طلبه از خدمات این نهاد در زمینه های پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی در طول دوران تحصیل، ارائه خدمات آموزشی رایگان، حضور در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت، مشاوره های تحصیلی و آموزشی، کلاسهای کمک آموزشی، آزمونهای آمادگی کنکور، انتخاب رشته و مشاوره رایگان بهره مند هستند.
صفری با تاکید بر اینکه امروز خوشبختی ،سعادت و بهروزی هر ملت وابسته به کار وتلاش به ‌ویژه جامعه علمی و نخبگان جامعه است،اقزود: دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد از استعدادهای بالایی برخوردار هستند وکسب رتبه های برتر کنکور توسط این عزیزان موید این مطلب است.
مدیرکل کمیته امداد استان افزود: امروز مغزهای علمی توازن قدرت را به نفع خود معطوف می‌کنند و استعداد های درخشان وبرتر نه‌تنها برای خود وخانواده ،بلکه برای ایران اسلامی در بخش‌های مختلف افتخارآفرینی می کنند.
وی ادامه داد: پیش از این نیز، فرزندان جامعه هدف با درخشش خود در عرصه های مختلف علمی باکسب رتبه های برتر کنکور، خالق شکوفایی وتعالی برای خود، خانواده و میهن اسلامی شده و هم اکنون در دانشگاه‌های معتبر کشور در حال ادامه تحصیل هستند.
گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموزان که رتبه های زیر دو هزار در کنکور سراسری را کسب گرده بودند، با اهداء لوح سپاس وهدیه توسط مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار