تاکید بر انجام آموزش مجازی در سنجش و ارزیابی مستمر؛

بازدید از فعالیت ها ی آموزشی و عملکرد آموزش مجازی مدارس نظر آباد

کرج(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و هیئت همراه با حضور در مدارس شهرستان نظرآباد از فعالیت های آموزشی و آموزش مجازی بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از فعالیت ها ی آموزشی و عملکرد آموزش مجازی مدارس نظر آباد

به گزارش دفتر معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ؛از فعالیتها و عملکرد آموزش مجازی مدارس ۲۲بهمن، سیمان آبیک و موفقیان بازدید به عمل آمد.

مهریار کرمی ؛ با اشاره به اهمیت آموزش مجازی و فعالیت مدارس ، گفت: ضمن بازدید میدانی با مدیر، معاونین و همکاران حاضر در مدارس که در حال انجام آموزش مجازی بودند در خصوص چالش های موجود در فرایند آموزش مجازی و فضاهای آموزشی و نیروی انسانی گفتگو شد.

کرمی گفت: در جریان این بازدید به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد ضمن حضور در کلاسهای معلمان مدارس که در حال تدریس به صورت مجازی بودند از روند انجام آموزش مجازی دانش آموزان بازدید به عمل آمد که در جریان این بازدید ضمن مطلوب دانستن این روند بر لزوم انجام آموزش مجازی در سنجش و ارزیابی مستمر، تاکید شد.

وی بیان کرد: با توجه به استمرار شیوع ویروس منحوس کرونا متعاقباً پیگیری آموزش دانش آموزان از طریق شبکه اجتماعی شاد و به صورت مجازی با لزوم توجه به سنجش و ارزیابی مستمر کلیدی و پر اهمیت است و معلمان ما نباید از آن غافل شوند.

کرمی با اشاره به اهمیت تدریس مجازی در شرایط کرونا گفت: در مقطع متوسطه شخصیت بخشی اجتماعی و شکل گیری هویت در دانش آموزان امری ضروری بوده و یکی از اهداف مهم و ترسیم شده آموزش و پرورش است.

وی در پایان افزود: ضمن تشکر و قدردانی از مدیران و کارکنان مدارس بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و خدمت رسانی و ایجاد فضای سالم و بهداشتی برای فرهنگیان را جزء اولویت ها دانست و خواستار رضایت والدین در شرایط مختلف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار