آغار فروش اینترنتی کتاب به مناسبت هفته ملی کودک در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان از راه اندازی پایگاه اینترنتی فروش کتاب و محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با هفته ملی کودک خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آغار فروش اینترنتی کتاب به مناسبت هفته ملی کودک در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، معصومه هادی اظهار کرد: همزمان با هفته ملی کودک، فروش کتاب و محصولات فرهنگی هنری کانون با ۲۵ درصد تخفیف در پایگاه اینترنتی به نشانی Shop.kpf.ir به فروش می رسد.

وی گفت: این پایگاه در حال حاضر بیش از ۲ هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان به‌صورت اینترنتی عرضه می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تمامی محصولات موجود کانون را به هر تعداد مورد نیاز از طریق این پایگاه و با استفاده از پایانه پرداخت اینترنتی آن خریداری کنند.

وی بیان کرد: کاربران این پایگاه ابتدا باید در این سامانه ثبت‌نام و مشخصات و نشانی ‌خود را درج و پس از آن اقدام به خریداری کتاب کنند.

هادی گفت: اعطای تخفیف گروهی به اعضای مراکز کانون و باشگاه مشتریان محصولات کانون در مراحل بعدی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۴۵ با انتشار کتاب "مهمان‌های ناخوانده" کار نشر کتاب را آغاز کرد و اکنون پس از ۴۴ سال با انتشار هزاران عنوان کتاب به‌ عنوان یکی از بزرگترین و شاخص‌ترین ناشران کتاب کودک و نوجوان در ایران شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: آوازه کتاب‌های کانون از مرزهای ایران نیز گذشته و در همه این سال‌ها بسیاری از رویدادها، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در سراسر جهان جوایز متعددی را به کتاب‌های کانون و نویسندگان و تصویرگران آن اعطا کرده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: همچنین در سال‌های اخیر با ایجاد و گسترش فروشگاه‌های اینترنتی در ایران، عرضه کتاب‌های کانون در اینترنت از جمله مطالبه‌های علاقه‌مندان به خرید محصولات کانون بود که این خواسته با راه‌اندازی کانون فروش تحقق یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار