ارائه خدمات آموزشی آتش نشانی برای دانش آموزان منطقه ۱۷

تهران(پانا)- طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی به همراه رضابخش فخیمی، کارشناس مسئول حراست و محسن بنی علی ، روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۷، با حضور در ایستگاه آتش نشانی ۶۵ ، ضمن تبریک روز آتش نشان ظرفیت‌های همکاری بین سازمانی با اداره آتش نشانی منطقه ۴ عملیاتی را مورد تاکید قرار دادند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات آموزشی آتش نشانی برای دانش آموزان منطقه ۱۷

طاهرپور محمود به نمایندگی از مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۷، با تبریک روز آتش نشان و اهدای گل و لوح سپاس از خدمات ارزنده آتش نشان های دارالشهدای ۴ هزار شهید شهر تهران، به‌عنوان حافظان جان مال و آسایش شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

پورمحمود، در این جلسه ضمن ادای احترام به شهدای آتش نشان منطقه شهیدان هوایی و کوهی و قدردانی از رشادت های آتش نشان های فداکار منطقه گفت :در فرصت پیش آمده باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به جامعه علی الخصوص نسل جوان کمک شایانی جهت سهل‌الوصول شدن خدمات آتش نشانان انجام دهیم.

پورمحمود گفت: نقطه شروع برای انجام این فعالیت مدارس ابتدایی است . در حال حاضر در آموزش و پرورش منطقه ۱۷، آمادگی لازم جهت استفاده از ظرفیت‌های آموزشی سازمان آتش‌نشانی در مدارس منطقه را دارا است.

پورمحمود ادامه داد: با فعال شدن آموزش های مجازی و استفاده از ظرفیت‌های شبکه شاد می‌توانیم جهت ارائه خدمات آموزشی در زمینه آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی خانواده‌ها نقش مهمی ایفا کنیم.

در ادامه جلسه حسن سیفی، مدیر منطقه ۴ عملیات آتش‌نشانی، ضمن خوش آمدگویی و تشکر از خدمات و همکاری‌های آموزش و پرورش منطقه ۱۷ در سال‌های گذشته از ادامه همکاری به صورت مجازی استقبال و در ارتباط با نکات ضروری این همکاری صحبت کرد.

سیفی در ادامه با تشریح خدمات آتش نشانی از مشقات و پیچیدگی‌های کار آتش‌نشان‌ها در عملیات‌ صحبت کرد و گفت: فرهنگ سازی موثر و ارائه آگاهی‌ها به شهروندان و نسل جوان می‌تواند بسیاری از آسیب ها پیرامون فعالیت‌ها و خدمات آتش نشانی را برطرف کند که در این زمینه همکاری و آموزش و پرورش بهترین نقطه شروع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار