بازدید معاون پرورشی منطقه۱۷ از پایگاه انتخاب رشته کنکور

تهران(پانا)- طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷، به همراه مریم فلاحتی، کارشناسی مشاوره از میزان آمادگی پایگاه های انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ منطقه بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی منطقه۱۷ از پایگاه انتخاب رشته کنکور

طاهره پورمحمود، ضمن قدردانی و تشکر از زحمات مشاوران گفت: از دانش آموزان انتظار می رود با دقت و صرف وقت کافی با مشاوران صحبت کنند و برای حصول نتیجه عالی و رضایتمند حتما به علایق شخصی شان توجه داشته باشند و بدانند که نتیجه تمام این فرآیند پرمشقت به انتخابی که خودشان انجام می دهند، بستگی دارد.
وی با اشاره به اهداف این پایگاه ها گفت: افزایش سطح انتخاب آگاهانه، تهیه نقشه رشد برای تدوین راهبرد و برنامه استعدادیابی در دانشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه در جهت کمک به دانش آموزان در راستای جامعه محوری، مهارت‌آموزی و کارآفرینی است.
وی در ادامه به شرایط خاص به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا، اشاره کرد و افزود: آمادگی لازم جهت برگزاری جلسات مشاوره برای دانش آموزان فراهم شده است.
پور محمود، هدف از برگزاری این مراکز انتخاب رشته را هم‌افزایی و هم‌فکری با مشاورین تحصیلی به منظور افزایش سطح انتخاب رشته آگاهانه و نیز معرفی مزیت‌ها و امکانات دانشگاه ها بیان کرد.
وی در ادامه افزود: انتخاب رشته آگاهانه، نکات مهم در مشاوره برای انتخاب رشته، بحث و تبادل نظر در مورد چگونگی انتخاب رشته در ایام کرونایی و کاهش استرس دانش آموزان و اولیای آنها را از اهداف مورد نظر بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار