انجام بیش از 900 عمل قلب در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

کاشان (پانا) - سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، از انجام بیش از 900 عمل موفقیت آمیز آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و جراحی قلب باز، طی یک صد روز گذشته در این مرکز درمانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
انجام بیش از 900 عمل قلب در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، محمدرضا شریف اظهار کرد: براساس پرونده های موجود، بیش از 600 آنژیوگرافی، 200 آنژیوپلاستی و استنت گذاری و حدود 100 مورد عمل جراحی قلب باز در این مدت انجام شده است.
وی افزود: بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید بهشتی کاشان، با حضور شش فوق تخصص قلب و شش پزشک کاردیولوژیست، تنها مرکز فوق تخصصی قلب در شمال استان اصفهان است که به صورت شبانه روزی فعال است.
وی تصریح کرد: انجام فعال عمل آنژیوپلاستی در موارد سکته های حاد قلبی یکی از موارد برجسته بخش قلب بیمارستان شهید بهشتی کاشان است که یکی از موثرترین روش ها برای درمان بیماری های قلبی محسوب می شود.
وی گفت: آنژیوگرافی یک روش تشخیصی تهاجمی، برای وجود و شدت تنگی عروق قلبی است و بیشتر بیمارانی که به این مرکز مراجعه می کنند از طریق دست آنژیوگرافی می شوند که در این روش عوارض موضعی آنژیوگرافی کاهش و ترخیص بیمار نیز اغلب پس از چهار ساعت امکان پذیر است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: بیش از 90درصد اعمال جراحی قلب در این واحد درمانی، عمل جراحی عروق قلبی و جراحی های حیاتی و اورژانسی است که توسط فوق تخصص جراحی قلب در این مرکز انجام می شود.
وی افزود: مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، تنها مرکز ارائه دهنده خدمات جراحی قلب باز در شمال استان اصفهان است که انجام همه اعمال جراحی قلب باز در این بیمارستان باعث کاهش اعزام بیماران به تهران و اصفهان می شود.
شریف تصریح کرد: بیمارستان شهید بهشتی علاوه بر پذیرش بیماران قلبی شهرستان کاشان، به بیماران مراجعه کننده از استانها و شهرستان‌های همجوار نیز، خدمات درمانی ارائه می کند.
وی تاکید کرد: بخش قلب بیمارستان شهید بهشتی کاشان، با استفاده از مدرن ترین تجهیزات استاندارد و دارا بودن بخش های تخصصی و فوق تخصصی قادر به ارائه بهترین خدمات به مراجعان در کمترین زمان ممکن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار