بیمارستان تالش با دستور رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت افتتاح بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی شهید نورانی این شهرستان جزو پروژه‌های افتتاحی دولت تدبیر و امید در سطح کشور است و بهره‌برداری رسمی از آن در روز پنجشنبه ۲۷ شهریور، با دستور رئیس‌جمهوری به صورت ویدئوکنفرانس آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان تالش با دستور رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود

حسین نعمتی اظهار کرد: عملیات ساخت بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی تالش در سال ۸۸ آغاز شده بود و شامل سه طبقه با ۴۰ هزار متر مربع مساحت و ۱۵ هزار و ۹۹۵ متر مربع زیربناست و بجز بخش قلب، همه بخش‌های لازم را دارد و اعتبار ساخت و تجهیز بیمارستان، در روز افتتاح رسمی آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام خواهد شد.

وی درباره جذب نیروهای مجرب پزشکی گفت: ۱۰ اتاق عمل در بیمارستان دایر است و به اندازه کافی کادر مورد نیاز حتی جراح مغز و اعصاب در شهرستان داریم و حدود یک هفته قبل، چهار پزشک متخصص ارتوپد، اورولوژی، اطفال و قلب جذب کردیم و بقیه پزشکان مورد نیاز در حال تقسیم هستند. مدیریت صحیح بیمارستان سبب خواهد شد تا بیماران، آواره رشت و سایر شهرهای دیگر نشوند و سه ارتوپد می توانند تمام مشکلات بیماران ارتوپدی را رفع کنند اما باید تجهیزات لازم را بگیریم.

وی درباره تجهیز بیمارستان به تجهیزاتی همچون سی تی اسکن و عکس ریه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان مدعی است پول سی تی اسکن بیمارستان تالش را حدود هشت ماه پیش واریز کرده اما به دلیل تحریم‌ها نتوانسته‌اند تهیه کنند و چهار شهرستان در اولویت آنان بوده و فعلا اولویت اول تالش است و ما قولش را گرفته‌ایم که سی تی اسکن را تحویل دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار