مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به صورت سر زده از چند مدرسه سنندج بازدید کرد

سنندج(پانا)-همزمان با پنجمین روز از آغاز سال تحصیلی جدید ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به صورت سر زده از چند مدرسه سنندج بازدید کرد .

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به صورت سر زده از چند مدرسه سنندج بازدید کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان صبح امروز و همزمان با پنجمین روز از آغاز سال تحصیلی جدید، مدیر کل آموزش و پرورش استان به منظور بررسی نحوه فعالیت مدارس و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت سر زده از چند مدرسه سنندج بازدید و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت .

در این بازدید مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به همراه رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان از دبیرستان پسرانه آینده سازان، دبستان بشارت و هم چنین دبیرستان دخترانه فردوسی بازدید و از فعالیت های این واحدهای آموزشی در محورهای مختلف را ارزیابی کرد و با مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان گفتگو کرد.

وی در جریان این بازدید با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت و تشکر از تلاش کلیه فرهنگیان در راستای پیگیری برنامه های بازگشایی مدارس، از نحوه تشکیل کلاس های درس به صورت گروه بندی و حضور نوبتی دانش آموزان، کیفیت رعایت امور بهداشتی، ضد عفونی و گند زدایی مدارس، استفاده دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی و آموزشی از وسایل بهداشتی نظیر ماسک، توزیع کتاب های درسی، تهیه و تدوین برنامه هفتگی مدارس، اطلاع رسانی به خانواده ها و نحوه تعامل با اولیا بازدید کرد و توصیه های لازم را به مدیران ، معلمان و دانش آموزان ارائه کرد.

قربانی سلامت دانش آموزان را مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاد دهی و یادگیری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در فعالیت مدارس فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی یک اصل مهم است، از مسئولین و کلیه دست اندرکاران مدارس خواست در برگزاری کلاس های درس به این مسائل توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به تهیه اطلس آموزشی توسط شهرستانها و مناطق گفت: در اجرای این برنامه کلیه مدارس باید میزان دسترسی دانش آموزان به آموزش از جمله آموزش حضوری، شبکه شاد، آموزش های تلویزیونی، بسته های یادگیری، محتوای آموزشی و ...را تهیه و تدوین کنند تا بر اساس آن اقدامات آموزشی پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار