پروژه استخر سرپوشیده در لالی به پایان رسید

پانا (‌لالی) - پروژه احداث استخر سرپوشیده شهر لالی از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که از چندین سال قبل آغاز شده بود به سر انجام رسید و تکمیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پروژه استخر سرپوشیده در لالی به پایان رسید

پروژه ی احداث استخر سرپوشیده شهر لالی که یکی از پروژه های عمرانی و عام المنفعه این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی در شهر لالی است به اتمام رسید و در مرحله تحویل به کارفرما است و قرار است طی مراسمی امورات آن جهت بهره برداری به اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان واگذار شود.

این استخر در زمینی به مساحت 2840 متر مربع و زیربنای 3060 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 92.5 میلیارد ریال احداث شده و مجهز به استخر اصلی و کودکان - جکوزی - سونای خشک و بخار - سالن بدنسازی - سیستم اعلان آتش سوزی - سیستم تهویه مطبوع - سیستم موتورخانه مجهز و پیشرفته و دیزل ژنراتور بمنظور تأمین برق لازم در صورت قطع شبکه برق اصلی است.

احداث این استخر که یکی از مطالبات عمومی سالیان اخیر در لالی بوده یکی از طرح های مهم ورزشی است که هر چند با تاخیر فراوان رو به رو شد اما بالاخره تکمیل شده که در نوع خود می تواند با حضور جوانان و عموم مردم تاثیر مثبتی در سرانه فضاهای ورزشی شهرستان داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار