مدیر آموزش و پرورش شهریار در پیامی به مناسبت روز خبر نگار؛

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و روشنگری در بیداری جامعه هستند

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهریار با صدور پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و روشنگری در بیداری جامعه هستند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان شهریار، متن پیام مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار به مناسبت فرارسیدن روز خبر نگار به شرح ذیل است.

هفدهم مرداد‌ماه روز پاسداشت از مقام شامخ خبرنگارانی است که رسالت شان‌ روشنگری و آگاهی جامعه است.

درود و سلام بر خبرنگارانی که متعهد‌ شده اند قلم خویش را جز در مسیر حق وعدالت به کار نگیرند و تحت هیچ شرایطی از مدار اخلاق و انصاف خارج نمی شوند و سلام و درود خداوند بر روح پاک خبرنگاران شهیدی که با سلاح قلم به دفاع از استقلال و آزادی وآرمان های انقلاب اسلامی پرداخته اند و در این راه به درجه رفیع شهادت نایل شده اند.

خبرنگارانی که به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی و روشنگری، رسالت سنگین آگاهی و بیداری جامعه را برعهده دارند و شبانه روز و در سرما و گرما همیشه در کنار مردم هستند و به عنوان چشمان بیدار جامعه به بیان مشکلات و دغدغه های جامعه می پردازند و سختی ها و ناملایمتی های این راه را به جان می خرند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان شهریار این روز را به اصحاب قلم و رسانه و به ویژه به خبرنگاران فرهنگی و دانش آموزان خبرنگار که در حوزه خبرگزاری و اطلاع رسانی آموزش و پرورش فعالیت می کنند تبریک عرض می کنم و آرزو می کنم در عمل به رسالت خطیر خود موفق و سربلند باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار