سکوت کرونایی گروهی از فعالیت‌های هنرهای تجسمی در زنجان

زنجان (پانا) -معاون با توجه به شرایط پیش‌آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا یک سری فعالیت‌هایی که قابلیت دیجیتالی نداشته‌اند تعطیل بوده و سکوت در آن حوزه احساس می‌شود ولی فعالیت‌های هنری با قابلیت دیجیتالی همچنان می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سکوت کرونایی گروهی از فعالیت‌های هنرهای تجسمی در زنجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان،رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان گفت: در حوزه هنرهای تجسمی هنرمندان فعالی در استان فعالیت می‌کنند.

ابوالفضل نظری گفت‌: همه هنرهایی که مربوط به تصویر مانند نقاشی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور و عکاسی است، جزو هنرهای تجسمی محسوب می‌شود.

وی افزود: هنرمندان فعال در حوزه هنرهای تجسمی استان از هنرمندان فعال و خوبی هستند که موفق به کسب مقام در جشنواره‌های مختلف نیز می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: در چند سال اخیر آمار شرکت در جشنواره‌ها و برگزاری نمایشگاه در بین هنرمندان هنرهای تجسمی بالا بوده که یکی از دلایل این امر می‌تواند وجود دانشگاه‌هایی باشد که به تدریس هنر و شاخه‌های هنر تجسمی در استان می‌پردازند.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان خاطرنشان کرد: هنرهای تجسمی و هنری، به صورت انفرادی بوده و هنرهای فردی با حمایت اندک نیز می‌تواند انجام شود ولی فعالیت‌های گروهی، برای انجام‌ فعالیت و اجرا نیاز به امکانات و حمایت بیشتری دارد که امیدواریم شاهد حمایت از هنرمندان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار