سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

رویداد ملی فهما، بستر مناسبی برای رقابت سالم بین کانون های مساجد است

زنجان (پانا) - احمدخانی با بیان اینکه طرح« فهما »بستر خوبی برای رقابت سالم بین کانون های مساجد است، تصریح کرد اگر با برنامه پیش برویم می توانیم این رقابت سالم را در بین بچه های مسجد ایجاد کنیم.

کد مطلب: ۱۱۴۱۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رویداد ملی فهما، بستر مناسبی برای رقابت سالم بین کانون های مساجد است

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در دیدار با کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با اشاره به ظرفیت خبرگزاری شبستان در خصوص انعکاس پتانسیل کانون های مساجد استان از عملکرد مطلوب این خبرگزاری تقدیر کرد.

محمدربیع احمدخانی با اشاره به وجود 380 باب کانون فرهنگی و هنری در استان بر ضرورت ارتقاء کیفی کانون های مساجد تاکید کرد و گفت:' در کنار افزایش تعداد کانون های فرهنگی و هنری تلاش کنید تا کیفیت کانون ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه طرح فهما بستر خوبی برای رقابت سالم بین کانون های مساجد است، تصریح کرد: اگر با برنامه پیش برویم می توانیم این رقابت سالم را در بین بچه های مسجد ایجاد کنیم.

این مقام مسئول بر ضرورت تعیین شاخص های ارزیابی در بین کانون های مساجد تاکید کرد و افزود: لازم است تا از طریق کارت های عضویت، تعداد اعضای کانون های مساجد استان زنجان همه ساله به روزرسانی شود.

احمدخانی به اهمیت جایگاه قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: می توان از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در این عرصه استفاده کرد.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر ضرورت ترویج کتابخوانی در مساجد و تجهیز کتابخانه های مساجد اشاره کرد و گفت: باید مشخص کنیم که برای چه تعداد اعضای کانونی در کتابخانه های مساجد کتاب موجود است.

به گفته وی، اگر با تعیین شاخص و برنامه ریزی پیش رویم می توانیم علاوه بر تعیین نقشه راه، کیفیت کانون های مساجد را در کنار کمیت آن ها افزایش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار