طرح " هرکارمند یک حامی" در نیشابور کلید خورد

نیشابور(پانا)- جلسه هماهنگی کمک به دانش آموزان محروم و پوشش صد در صدی محرومان در قالب طرح "هرکارمند یک حامی" در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح " هرکارمند یک حامی" در نیشابور کلید خورد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با استقبال از طرح مذکور، گفت: اگر امروز آسیب هایی در جامعه مشاهده می شود به این دلیل است که عدالت آموزشی خوب برقرار نشده و فرصت های کیفی به خوبی مهیا نشده است. در واقع ما معتقدیم که دانش آموز ما نباید دغدغه کیف و کفش و لباس داشته باشد و بتواند با آرامش تمام به تحصیل بپردازد.

علیرضا کلیدری افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بر توجه به آموزش و پرورش تاکید فراوان داشته است، ما نیز تمام تلاشمان را خواهیم کرد که از ظرفیت های کم نظیر آموزش و پرورش در قالب چارچوب قانونی و تفاهم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در کمک به دانش آموزان نیازمند، محور کمیته امداد امام خمینی(ره) است و ما معتقدیم، تفاوت هایی که امروز در جامعه دیده می شود خاصه ناشی از تفاوت های فردی نیست. امیدوارم برای تقویت انگیزه و بازخورد دادن، که نکته بسیار مهمی به شمار می رود، ساختاری تهیه کنیم و بتوانیم در جهت ترویج این فرهنگ گام برداریم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: ما باید روحیه خیری و کمک به هم نوع را نیز ترویج داده و این برای معلمان یک تکلیف به شمار می رود.

طرح "هرکارمند یک حامی" با هدف جذب یک میلون حامی در سطح استان خراسان رضوی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با مشارکت انجمن اولیاء و مربیان، سازمان دانش آموزی و جامعه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار