بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از پایگاه های سنجش نوآموزان

زنجان (پانا) - در راستای رفع نگرانی خانواده ها در زمینه رعایت دستور العمل های بهداشتی و کیفیت انجام کار سنجش نوآموزان، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان در مرکز استان حضور یافته و از نزدیک جنبه های مختلف فضا و فرایندهای انجام کار را مورد بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از پایگاه های سنجش نوآموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان؛ ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان که با همراهی محمدی رئیس اداره حراست و باغبانی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان در پایگاه سنجش مدرسه توفیق حضور یافت، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تمامی عوامل اجرایی پایگاه در جریان روند نحوه مراقبت نوآموزان توسط مراقبین سلامت در پایگاه و نحوه بکارگیری دستورالعمل ها قرار گرفت.

رفیعی در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات همکاران، اظهار داشت: همکاران عزیز ما در هر شرایطی همواره یار و مددکار جامعه بوده و در روزهای کرونایی نیز جهاد علمی و عملی معلمان برای همگان ستودنی است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی تلاش شده تا تمهیدات لازم و شرایط مناسب برای حضور والدین و نوآموزان در این پایگاه ها پیش بینی شود و جای نگرانی نیست.

شایان ذکر است خانواده های نوآموزان استان زنجان از 18 تیرماه برای دریافت نوبت سنجش به مدارس محل ثبت نام فرزندان مراجعه کرده و 15 پایگاه سنجش سلامت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همه روزه پذیرای خانواده ها برای سنجش سلامت کودکان ۶ سال تمام خواهد بود.

گفتنی است تاکنون 3817 نوآموز در سراسر استان مورد سنجش قرار گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار